Vieste

19 mei 2019 - Mattinata, Italië

Een tochtje naar Vieste staat er vandaag op mijn programma.

Het weer ziet er goed uit voor de zekerheid toch maar regenkleding ingepakt ,én dat was maar goed ook! Nadat ik op mijn gemak langs de mooie kustlijn ben gereden,met een paar stops, én het storico centre van Vieste heb bekeken,én een hapje gegeten ,was het de bedoeling om langs de andere kant terug te rijden, ware het niet, dat er een serieuze zwarte wolk kwam aandrijven en die liet zijn lading los boven mij .

Ik besluit de kortste weg naar huis te nemen, het is ondertussen weer droog maar voor vandaag vind ik het wel weer genoeg . Het weer is niet echt slecht maar het is niet wat ik hier in het verleden meemaakte  . Morgen naar Arcobello

(In die koeienstal was idd geen WiFi maar mijn samsungetje loste dat op),

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sjan Jongeneel:
    19 mei 2019
    Ondanks het mindere weer zie je onderweg toch wel heel mooie streken Mariet. En kom je fijne mensen tegen. Morgen weer een mooie rit voor de boeg? Geniet er van
  2. Mien van der Zanden:
    19 mei 2019
    Hoi Mariet ,gelukkig trek je je van wat regen niks aan en vermaak jij je toch wel op een of andere manier. En ik kan je wel vertellen hier is het ook een natte boel.Wacht op wat zonnige avonturen van jou .Geniet en de bekende groetekusssss
  3. Jan Wassenaar:
    20 mei 2019
    Het is jammer van het weer maar daar kan niemand iets aan doen, wij zien het ook met de wielerronde niks dan regen ,
    maar vergeet een ding niet na regen komt zonneschijn.maak er toch maar iets leuks van gr Jan en Fien