28 Juli

28 juli 2021 - Itri, Italië

Ik heb vandaag nog een toetje als afsluiter ,ik vond het toch nog de moeite waard, om met jullie te delen

Ik was vandaag in Gaeta, een soort Kaap,langs de kust tussen Rome en Napels alleen al op die Kaap vind je 5 kerken een daarvan is gebouwd op drie rotsspleten die zouden zijn ontstaan tijdens het sterven van Jesus toen in Jerusalem het voorhangsel scheurde, zouden ook die rotsen gescheurd zijn...

Een Turkse visser die het verhaal niet geloofde, zette zijn hand op de muur, in de rots,waardoor hij zacht werd, en hedentendage, is nog steeds die handelsdrukwerk te zien met Latijnse tekst eronder .

Zie fotos

Dit was en is Italie

1. Mari de Visser:
    29 juli 2021
    Mariet bedankt bedankt voor de mooie fotos en verslagen van je reis tot ziens we horen wel wanneer thuis bent
    Nelly Mari
  2. Jan Wassenaar:
    29 juli 2021
    Ter afsluiting toch nog het verhaal van de gespleten rotsen, Ik zelf ben niet zo erg
    gelovig? maar nu jij het heeft verteld geloof ik jou op je blauwe ogen.verder ""n goede
    terugreis en tot ziens ,m.v.g. Jan en Fien
  3. Sia v Lith:
    29 juli 2021
    Mooi en Jan Wassenaar vertaald het goed ! Begrijp morgen iets van je in de krant hier Mag ge zegt worden de moeite waard
    Goede reis terug en ook graag weer thuis Bedankt nogmaals voor de mooie verslagen op deze unieke reis Knap gedaan!! Recept!!
  4. Rikie:
    31 juli 2021
    Bedankt voor de mooie foto’s en reisverslagen, we hebben zeker met je meegenoten.
    Goede terugreis en tot ziens🙋🏼‍♀️
  5. Toon Van Boxtel:
    1 augustus 2021
    Mariet, bedankt voor de mooie verhalen en de schitterende foto's.
    Ik heb gehoord dat je weer gezond thuis bent.
    Tot de volgende reis dan maar weer.