Mattinata

18 mei 2019 - Mattinata, Italië

Het was vanmorgen alles behalve mooi weer, toen ik buiten keek.

Regen en mist, je zag geen hand voor ogen,de moed zakte (even)in mijn schoenen ,maar niet voor lang, ik moest vandaag bijna 200 km afleggen ,dus eerst maar een stevig ontbijtje en dan zien we wel verder.  Mijn stille hoop is dat het straks beneden mischien meevalt, we zien het wel! Na een hartelijk afscheid ,en de mededeling dat ik rustig aan moet doen vertrek ik rond 10 uur. En verdraaid, het word droog, en al naar gelang ik afdaal, laat zowaar de zon zich twijfelachtig zien. Om 2 uur ben ik in Mattinata ,in een hotel ,leuke studio, met terras, dat is even wat anders dan gisteren, wat overigens toch ook een leuke ervaring was,  met supervriendelijke mensen. Nadat ik mijn zaakjes weer op orde heb ,verken ik de omgeving, ik maak nog een tochtje naar monte st Angelo én geniet van het uitzicht Morgen zien we verder.

1. Jan Wassenaar:
    19 mei 2019
    Ik zie wel aan de foto"s dat jij je wel vermaakt ondanks
    het slechte weer ,want je heb die 200 km snel afgelegd, smorgens om tien uur weg en dan in de middag al op de plek van bestemming, we hopen voor jou dat het snel beter weer wordt.geniet toch maar van de trip. gr Jan en Fien
  2. Ria vd Meijden:
    Hoi Mariet,
    Ik heb je al een paar dagen gevolgd en merk dat je je er helemaal thuisvoelt,want ondanks het slechtere weer af en toe kom je toch op de plaats waar je naar toe wilt.
    En wat een ruimte en rust daar op grote hoogte waar voorheen een koeienstal was ziet er leuk uit en dan het uitzicht niet te vergeten
    Wat te denken van de gastvrijheid vd mensen lekker zorgzaam,kachel aan bij terugkomst,heerlijk .
    Volgens ons heb je er goed tempo in maar dat is jou wel toevertrouwd
    Nou Mariet we blijven je volgen en geniet van deze mooie reis

Groetjes Ad en Ria
  3. Toon Van Boxtel:
    Leuk Mariet.
    Ik krijg de indruk dat het weer in noord en midden italië een beetje van slag is. De Giro zit daar al de hele week in de regen. Jij krijgt het beter. Bedankt voor je verslagen en de mooie foto's. Goeie reis verder.