Lago Matese

17 mei 2019 - San Gregorio Matese, Italië

Goed geslapen,wel een beetje fris, maar de zon schijnt en mijn gastvrouwen heeft de koffie klaar! We hebben even ,zo goed en kwaad als mogelijk is,een gesprek,ze verteld dat haar Vader dit onderkomen eerst gebruikte als koeienstal, en als ik hier in de omgeving kijk, verwonderd mij dat niks!  Ze verteld ook dat er hier nogal eens Nederlandse jongens komen met een "biciclette," en die zijn meestal alleen ,ze vind het raar dat zij fietsen,en ik op de scooter ben,en vind mij een "great strong woman"

Of ik dat als een compliment moet zien,laat ik maar in het midden.Na de koffie stap ik op mijn scooter en rijd richting De link,dat ligt aan de andere kant van het meer , zo n 35 km vanaf hier  Er zouden Romeinse ruïnes  zijn  én  het plaatsje zelf was ook de moeite waard, wat die ruïnes  betreft die halen het bij lange na niet met die van Pompei ,maar misschien ben ik wel verwent

Het tochtje op zich was wel de moeite waard,ook al stuurde mijn navigatie mij af en toe het bos in,al die bochten doen een aanslag op je orientatievermogen

En wat dacht je,,toen ik thuis kwam brandde de kachel, en de tv stond aan ,weliswaar steeds met de melding"nessung segnale," geen signaal.. maar toch!!!

Tot morgen

1. Diny:
    18 mei 2019
    Hoi Mariet weer leuk om je te volgen . Fijn dat dat het weer beter is , geniet van al het moois daar groet Diny
  2. Mien van der Zanden:
    18 mei 2019
    Hoi Mariet fijn dat het weer gesmeerd loopt. Geniet maar van de zon hier is het niet alles .zoals wij hier zeggen de wind staat verkeerd. Maar voor jou ruïnes en een omgebouwde koeienstal lekker met deze scooter uitwaaien. Fijn om te lezen veel reisplezier en groetekusssss
  3. Jan Wassenaar:
    18 mei 2019
    Je ziet toch wel dat waar jij ook kom je vriendelijk wordt ontvangen ze branden zelfs de kachel voor je? dus wat wil je nog meer,de scooter brengt je overal dus kijk naar goed rond
    dan zie steeds iets nieuws.veel plezier. jan en fien
  4. Toos v.Wordragen:
    18 mei 2019
    Wauw, ziet er goed uit, die oude koeienstal, lijkt wel in de middle off nowhere, mooie foto's ook. Geniet ze. Gr. Toos
  5. Toon Van Boxtel:
    19 mei 2019