Lago di Matese

16 mei 2019 - Anagni, Italië

Als ik ambities had om kluizenaar te worden,  Dan was dit de ideale plek  30 km verwijderd van de bewoonde wereld  op 1000mt hoogte aleen een paar schapenboeren die wonen rondom het meer wat tevens mij uitzicht is. Niet onaardig ,en tevens een mooi plekje voor bezinning..... het was een mooie rit heel anders dan gisteren  de wereld ziet er toch heel anders uit als de zon schijnt!  Ik was hier om twee uur de eigenaresse was nog aan het poetsen,en  er werd meteen koffie gezet,en ik kreeg eens hele lijst tips ,weliswaar in het italiaans maar  als ik die allemaal moet gaan bekijken heb ik morgen mij handen vol

En nu maar even kijken of ik mij verhaaltje gepubliceerd krijg er is hier uiteraard geen internet maar de omgeving maakt alles goed. S avonds nog even wezen tanken  135bochten naar beneden, onderkomen had mijn gastvrouw de kachel aan en de tv alvast aangezet  want het was hier toch frio...

Gr Mariet

1. Toos v.Wordragen:
    16 mei 2019
    Gelukkig dat het weer, weer zonnig is, dat het heel mooi is, wil ik goed geloven. Gr. Toos
  2. Mien van der Zanden:
    16 mei 2019
    Wat fijn dat de zon er weer is ,en jij weer volop aan het genieten bent .Veel reisplezier en fijn om je te volgen.groetekussss
  3. Coby Warmerdam:
    16 mei 2019
    Ook ik ben blij voor jou dat het weer beter is geworden. Alles ziet er idd gezelliger uit ook de mensen zijn dan vriendelijker. Veel reisplezier. Groetjes
  4. Jan Wassenaar:
    17 mei 2019
    Nu de zon weer schijnt zie je de wereld toch anders? je bent
    volgens jou verhalen op de goede weg om te genieten van
    de mooie omgeving, je scheurt met de brommer door alle gebieden, geniet er maar van.gr Jan en Fien