Castellana grotte

20 mei 2019 - Castellana Grotte, Italië

Yes,de zon is er weer dat ziet er goed uit,  ik vertrek richting Bari ,maar na een uurtje rijden pakken donkere wolken zich samen, en ja hoor ,er komt weer een lading naar beneden ,dat word weer extra opletten .

Om drie uur arriveer ik op mijn huidige bestemming een luxe suite en..lekker warm momenteel zeker zo belangrijk. Na een lekker warme douche check ik het weerbericht ,die geeft na 6uur geen regen meer aan,dus waag ik her erop om naan Alberobello te rijden 14km vanaf hier even rondkijken naar de trulli zoals deze huisjes  heten,en meteen een hapje eten.

Maar eenmaal daar begon het wéér  te regenen .maar.... morgen word het beter!!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Coby Warmerdam:
    20 mei 2019
    Daar ben ik dan eindelijk weer, terug van een leuk en lang familie weekend. Jammer van het weer bij jou, maar wij hebben gisteren op onze vakantie bestemming een gigantische wolkbreuk gehad, vreselijk. Fijn dat alles toch nog volgens plan verloopt. Bevalt de scooter je goed? Ik mag 14 juni onder het mes, morgenvroeg om 7 u gaat onze Jasper onder het mes had net voor onze vakantie zijn achillespees afgescheurd en zat in de gips wordt morgen geopereerd in Uden. Mag ik weer verpleegster spelen.😱 Mariet goede reis verder en heb nu weer tijd om je te volgen. Groetjes Coby
  2. Cathrien:
    20 mei 2019
    Jammer van het slechte weer,zeker tijdens het rijden .Dan is een verwarmde kamer en warme douche zeker welkom.Hopelijk morgen beter.Met de zon als gezelschap laat zich alles toch anders aanzien.Hier is het ook niet alles maar dat zal jouw een zorg wezen!

Groetjes
  3. Cathrien:
    20 mei 2019
    Jammer van het slechte weer,zeker tijdens het rijden Dan is een verwarmde kamer en warme douche zeker welkom.Met de zon als gezelschap laat zich alles tot anders aanzien.Hier is het ook niet alles maar dat zal jouw een zorg wezen!

Groetjes
  4. Jan Wassenaar:
    21 mei 2019
    Het blijft "n beetje behelpen bij dit weer maar wat nou valt
    kan morgen niet meer vallen,laten we maar hopen dat het
    laatste water is gevallen.je moet er toch iets van maken maar
    dat is jou wel toe vertrouwt ,Wij wensen jou alle goeds toe.
    gr Jan en Fien