Sapri

7 juni 2019 - Villammare, Italië

En alweer een nieuwe dag ,de tijd vliegt Ik ga dit speciale plekje weer verlaten ,na een goed ontbijt, en een foto van deze plek .Sapri is vandaag mijn eindbestemming ,niet zo ver dus ik heb alle tijd  met de zon in de rug is het heel relaxed rijden ,het wéér is trouwens sinds een dag of 4 stabiel, zoals ik het andere jaren ook ervaren heb wel zo prettig als het lunchtijd is verlaat ik mijn route ,en zoek een mooi plekje op uit de zon met een prachtig uitzicht ! En verder gaat het wéér, langs deze prachtige kustweg, waar ik wederom van afwijk om een 25 mrt hoog Christusbeeld te bezoeken, eerlijk ge zegt niet vanwege mijn geloof ,maar om de spectaculaire weg erheen en het uitzicht  vanaf daar ,en ik was niet alleen, er kwam een hele horde motorrijders achter mij aan ..

Gisteren trouwens dat had ik nog niet verteld ,werd de weg in een dorp omgeleid omdat er een motorrijder die mij zojuist had gepasseerd ,onderuit was gegaan ambulanche erbij enz... Het zag er niet goed uit , de wegen vooral in de dorpen zijn slecht, dus dat is extra opletten hopelijk valt de schade mee voor die man ,maar zo word je weer even "wakker" tot morgen .

1. Mien van der Zanden:
    7 juni 2019
    hoi Mariet wat fijn dat je weer volop kunt genieten ,lekker in het zonnetje.maar wat vliegt de tijd .schrik als ik de datum zie.Kijk maar goed uit we willen je niet met een gips vlucht thuis zien komen .Steeds mooie foto's bij je verhaal Geniet er van ,maar begin je wel te missen,nog veel plezier en de groetekussssss
  2. Diny:
    8 juni 2019
    Hoi Mariet Heb weer en beetje tijd heb weer 3 verhaaltje gelezen mooi is dat wel fijn dat je weer lekker van de zon. kan genieten en weer mooie foto's geniet nog van alles en pas goed op je zelf gr Diny
  3. Jan Wassenaar:
    8 juni 2019
    Het doet je toch wel wat als je al die wegen mooi op de brommer kan rijden dan zie je tenminste al het moois dat er langs de wegen is te bekijken, jammer voor die motorrijder
    maar dat gebeurd overal,het is te hopen dat alles toch goed afloopt,bekijk alles nog maar want het is zo voorbij. gr Jan en Fien