Benevento

8 juni 2019 - Benevento, Italië

Wat zal ik zeggen van  vandaag, het was een (te) lange route met tunnels én viaducten ,teveel om op te   noemen ,én daarbij gaf de thermometer 37 gr aan .

In het binnenland is het ook altijd een  paar graden  meer dan aan de kust ,maar... niet gezeurt ,regen is veel erger.om 4 uur rol ik Benevento  binnen ,ee  middelgrote plaats in het binnenland op de hoogte van  Napels ik zoek mijn slaapplaats op maar er is niemand als ik opbel zegt een man dat ik mijn pincode ,gekregen  bij de reserv ering moest ingeven  en dan zou de deur opengaan , niks dus  nog maar eens gebeld  kreeg ik van  hem een nieuwe code én ja hoor ik was binnen. Niemand om i  te checken een mevrouw van middelbare leeftijd lag op bed, zij was een pelgrimstocht aan het lopen   vanaf Rome naar santa maria di leuca helemaal onder in de hak, én ik weet hoe ver dat is ,en was daar ook

Ze was hier om haar voeten even wat rust te gunnen,ze had ,net als ik veel last gehad van de regen.  Na een lekkere douche ga ik nog even een straatje om, én zie  aar liefst 3  bruids paren ,waar de romantiek vanaf druipt.....

Morgen weer richting de kust.  Gr Mariet

1. Jan Wassenaar:
    9 juni 2019
    Is het niet "n beetje gevaarlijk al die bruidsparen?maar alle
    gekheid op "n stokkie nou heb je goed weer met warmte maar op de brommer zal het wel uit te houden zijn die Mevr staat er slechter voor als je nog zo"n afstand moet lopen ,maar ik lees wel dat je al "n beetje richting Schijndel komt maak er toch de laatste dagen mooie dagen van gr Jan en Fien
  2. Coby Warmerdam:
    11 juni 2019
    Het is toch wel iets voor jou steeds maar bruidsparen tegen komen, dit keer was je nergens uitgenodigd? Wel fijn dat het weer beter wordt. Sorry dat ik niet zoveel reageer maar ik lees het wel allemaal. Groetjes Coby