Gaeta

9 juni 2019 - Gaeta, Italië

...Op een mooie pinksterdag..... reed ik door het mooie landschap van Italië,met  mijn scooter in de zon! Ja vandaag hoef ik gelukkig niet zo ver ,vanmorgen afscheid genomen van Olga,zo heette de wandelaarster,die ik ontmoette,én die nog zo n 600 km voor de boeg had!!

Rond een uur arriveer ik in Gaeta,én ga op zoek naar mijn verblijf,én wederom krijg ik met zo n anonieme eigenaar te maken, dwz ,ik krijg een mailtje met een foto van een voordeur,én een verhaal,over codes en wifi waar ik in eerste instantie  niks van begrijp  maar als ik in de buurt ben,word het duidelijk, ik kom nl weer terecht in zo n historisch binnenstadje ,op de via independenza, een soort hooftstraat (2 mtr breed) waar de zijstraatjes allemaal 'vico'heten ,dus ik moet in  vico 17 op nummer 6 zijn ,die zijstraatje zijn trouwens nog smaller. Als ik dan op mijn app de voordeur zie,weet ik dat ik goed zit. En nu? hoe kom  ik  binnen? Hij schrijft dat  er een kastje hangt met een schuifje als ik dat naar beneden druk geef ik code 9000 in en maak het kastje open! En jawel ik heb de sleutel,én kan Binnen. Het is een super appartement dat zou je niet zeggen als je  buiten staat. Nadat ik mij  spullen heb binnengesleept, ga ik een uurtje relaxen en dan  nog even   eropuit.

Tot morgen

1. Mien van der Zanden:
    9 juni 2019
    Hoi Mariet zo gaat het weer als we van je gewend zijn.En je komt waar je zijn wil.Maar ik denk niet dat je met Olga wilt ruilen.Maar toch liever jou stalen ros de sporen geeft.veel plezier en totttttttgroetekussss.
  2. Sjan Jongeneel:
    9 juni 2019
    Nou Mariet je hebt ondertussen al weer aardig wat nieuwe plaatsen gezien volgens mij ook weer aan deze laatste foto's te zien. Mooi hoor. En het weer lijkt me ook wat beter dan in het begin. Geniet nog een poosje! Groetekes
  3. Jan Wassenaar:
    10 juni 2019
    Wat ben ik blij dat ik niet in plaats ben want ik begrijp niet
    dat jij zo goed ben met computers, ik had er nooit gekomen,
    zelfs in de kleinste straatjes weet jij het te vinden,knap hoor.
    maar jou ros brengt je overal,Je ziet ook wel na regen komt zonneschijn, dus geniet daar maar van. gr Jan en Fien
  4. Toon Van Boxtel:
    10 juni 2019
    Bedankt voor al je mooie verslagen en geweldige foto's.
    Wij zitten nu 14 dagen in de Provence midden in een afgelegen bergdorpje.
    Prachtig, jij kent dat wel.
    Nog veel reisplezier.
    Toon en Mieke.
  5. Coby Warmerdam:
    11 juni 2019
    De tijd heeft toch niet stil gestaan in die dorpjes, allemaal kastjes met codes, maar je bent niet voor een (kastje) te vangen. Het ziet er gelukkig overal weer zonniger uit op de foto's. Ik denk ook dat je niet met Olga wilt ruilen jij hebt toch maar mooi je Tuffie. Gr.Coby