Pedali

28 mei 2019 - Pedali, Potenza, Italië

Toen ik  vanmorgen opstond, had ik er  vertrouwen in ,dat het droog bleef,én dat was ook zo,tot een uur, over een doorgaande route,dat schoot lekker op toen moest ik weer de bergen in,de donkere wolken tegemoet....En jawel hoor,het begon weer te zzz... regenen !Een én al bochten,geen uitzicht,druppels op het scherm ,én op mijn bril,mist.... het leek wel of ik in het nevelwoud rijd, Ik moet alle zeilen  bijzetten om zowiezo op de weg te  blijven.

Hier stoppen  is ook geen optie,de lucht blijft donker,én bovendien er woont hier geen mens.Uiteindelijk beland ik op mijn overnachtingsplaats,over 30 km heb ik 2uur gedaan !! Heel appartement,lekker warm!! Ik  besluit om hier maar een nacht te blijven ipv twee,zoals gepland, ik wil nl door naar het zuiden,want daar is de kans groter,dat het droog is !

.....En van je hela hola............. juist ja !!! Tot morgen

1. Mien van der Zanden:
    28 mei 2019
    Houd er de moed maar in.En Mariet wat schrijf je dat toch netjes Begon het weer te Zzzzegenen.ik zou het anders zeggen. Vertrek maar snel uit de bergen. Vergeet dat zeikweer en zoek de zon op.Lekker dat je een fijn appartement hebt kun je lekker slapen en uitrusten. Maar daar ben je niet voor naar Italië gegaan.Hou je haaks, wens je veel zonnige groetekussssss
  2. Coby Warmerdam:
    29 mei 2019
    Goedemorgen Mariet daar ben ik ook weer, niet op vakantie maar druk, druk, druk. Ik zou ook zeggen zoek nu maar eens wat warmere regionen op. Die kou en regen is niks meer voor onze botten het zonnetje dat moet je hebben. De foto's zijn weer mooi. Gelukkig vermaak jij je wel. Lieve groetjes en genieten maar weer, Coby
  3. Jan Wassenaar:
    29 mei 2019
    Als ik hier achter mijn computer en jouw verhalen lees dan
    krijg ik zelfs de kriebels van al die regen, maar toch de moed maar niet verliezen het wordt van zelf wel weer beter al kan ik niet zeggen wanneer, Ik hoop voor jou heel snel,Houd er de moed maar in gr Jan en Fien
  4. Toon Van Boxtel:
    29 mei 2019
    Maar de kwaliteit van de foto's heeft er niet onder geleden!!!