Pizzo

29 mei 2019 - Pizzo, Italië

Zoals ik al had besloten,ik ga hier een dag eerder weg, niet dat het geen mooie plek was,  aardige mensen, die het oude huis van Opa hadden omgebouwd tot een net appartement, bet balkon en riant uitzicht, over een weids dal,maar het wéér was ronduit slecht,en de vooruitzichten waren niet veel beter.Om half tien was het ongeveer droog en jawel hoor naarmate ik afdaalde naar zeeniveau, verdwenen de wolken,en de zon kreeg steeds meer de overhand.

En nu zit ik hier weer in een groot appartement, wel langs het vliegveld,maar daar is niet zoveel activiteit, en ik ben al langs het strand wezen wandelen, dat is hier vlak achter

Het was een goede beslissing om te vertrekken, morgen zien we wel weer.

1. Toos v.Wordragen:
    29 mei 2019
    Vervelend als het weer tegenzit. Hopelijk komen er toch ook nog zonnige dagen, niet opgeven. Gr. Toos
  2. Mien van der Zanden:
    29 mei 2019
    Hoi Mariet .Fijn dat je nu in beter weer zit lekker genieten van zo'n strandwandeling. Kun je s'avonds plannen voor de volgende dag. Die niet veregend .Ga maar lekker genieten van de omgeving, met veel zonneschijn kijk uit naar je verdere reisverhaal .groetekussssss
  3. Diny:
    29 mei 2019
    Hoi Mariet fijn dat je de zon weer hebt gevonden .lekker wandelen op het strand of gewoon een beetje naar het water kijken . Ondank de regen zijn de foto,s super gr en kus Diny
  4. Jan Wassenaar:
    30 mei 2019
    Het is te hopen dat het mooie weer maar doorzet dan is alle ellende snel vergeten ,als het vliegveld zo kort bij is kan je
    misschien met brommer en al naar warme oorden vliegen?
    maar probeer het daar maar op te lossen, veel plezier.
    gr Jan en Fien