Castelmezzano

27 mei 2019 - Castelmezzano, Italië

Vanmorgen,zag het er toch redelijk uit,dus dacht ik, laat ik toch maar even op stap gaan, maar al gauw, vielen de eerste druppels.. En mijn keuze was snel gemaakt ,dus maakte ik rechtsomkeer, wie weet later op de dag

Het is inmiddels 5 uur en het zal toch niet waar wezen...de zon laat zich zien, dan toch maar even eropuit. Het is hier zeer dun bevolkt ,er liggen sporadisch kleine dorpjes zoals dit, de mensen zijn op elkaar aangewezen s avonds ontmoeten ze elkaar op het dorpspleintje ,ik haal brood in een miniwinkeltje  en wil in het enigste kroegje wat drinken maar de 2 tafeltjes met ieder 3 stoelen zijn al bezet. Ik maak een paar foto s van het gedoe op het dorpspleintje dan staat er een man bij mijn scooter, die lacht...ik ken hem ergens van...En ja hoor, het is dezelfde man die mij eergisteren samen met die andere 20 km verderop de weg hierheen wees hij komt hier vandaan....toeval?? Morgen verder hopelijk met droog weer

1. Roos:
    27 mei 2019
    Hopelijk is het weer toch nog beter geworden! :)
  2. Jan Wassenaar:
    28 mei 2019
    Het zijn toch mooie foto"s van de omgeving die je maakt,
    laat dus de moed niet zakken? het wordt echt wel beter met het weer ik heb het besteld maar of ze luisteren dat weet ik niet.maak er toch maar iets moois van gr Jan en Fien
  3. Diny:
    28 mei 2019
    Hoi Mariet jammer dat het nog al wat regend dat doet het hier nu ook flink hopelijk zijn de rest van je vakantie de dagen wat minder nat gr Diny
  4. Toon en betsie:
    29 mei 2019
    Hallo Mariet, door omstandigheden hebben we nog niet kunnen reageren, maar we volgen je wel, hoor! Erg leuk om jouw verhalen weer te lezen en al je avonturen. Hopelijk wordt het weer gauw wat beter, want al die regen da's ook niks. Hier begint de zon al weer terug te komen! Hopelijk bij jou ook. Groetjes, Toon en Betsie