Castelmezzano

26 mei 2019 - Castelmezzano, Italië

Ze hadden het al voorspeld,maar,ik had stiekem gehoopt dat ze het niet zouden raden,maar toch.... het heeft de hele dag gelieerd, én ik zit nog wel in een prachtige omgeving, maar met dit weer komt de natuur niet tot zijn recht, dat is wel jammer ,niks aan te doen.

Ik ben er toch opuit geweest,no naar een naburig dorpje ook tegen de berg "geplakt" zo lijkt het . En ik heb speciaal hiervoor mijn route omgegooid, omdat ik in drie op reis op tv had gezien,dat Chris Zegers hier een "engelenvlucht" maakte ,er is nl een spectaculaire tokkelbaan aangelegd waar je met een snelheid van 120km per uur van het ene dorpje naar het andere "vliegt " tussen de buien door heb ik beide dorpjes bekeken .Daarna in een kroegje naar de race van Monaco zitten kijken.

Ook morgen voorspeld niet  veel goeds,daarna verstreek ik naar het zuiden,daar schijnt het beter te zijn. Tot morgen

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Sjan Jongeneel:
    26 mei 2019
    Heb je ook getokkeld Mariet? Super mooie omgeving daar. Groetjes en hopelijk morgen beter weer! !
  2. Mien van der Zanden:
    26 mei 2019
    Hoi Mariet. Ondanks dat het weer niet echt mee zit ,heb je toch vele mooie foto's gemaakt. Volg je met veel plezier. Mooie natuur. En ik ben ook benieuwd heb je ook getokkeld.fijne voortzetting en groetekussssss
  3. Jan Wassenaar:
    27 mei 2019
    Mariet het valt tegen met het weer maar denk maar wat vandaag valt kan morgen niet meer vallen.ik hoop toch dat je vandaag de zon te ge moet gaat.het is maar goed dat er daar ook kroegjes zijn,je wou het nr weten het is 0612427189. vele groeten van Jan en Fien
  4. Jan Wassenaar:
    Bedankt
  5. Mari de Visser:
    27 mei 2019
    Hoi Mariet het is jammer dat het weer niet meewerkt maar je maakt het goed,nu
    heb je ook de race van Monaco gezien nu maar hopen op beter weer.
    Groetjes Nelly-Mari