Kalbarri

21 februari 2024 - Kalbarri, Australië

Vandaag word weer een langere  rit,enwe zijn daarom ook vroeg weg.het eerste stuk moeten we weer terug over dezelfde route,en we nemen de tijd om bij shell beach nog even te kijken,op de heenweg was het zo heet, dat we onze auto bijna niet uit durfde  te gaan.
Nu was het heerlijk stil en aangenaam,een heel bijzondere plek.  Daarna hebben we nog een tussenstop gemaakt,bij Hamelin pool, hier liggen (zo lijkt het ,) donkere stenen in het water, langs de kustlijn,maar het zijn allerminst stenen,maar levende wezens,die bestaan uit bacteriën  en minuscule wezentjes,het zouder de oudste levende wezens op aarde zijn.
Om 1uur zijn we in Kalbarri ,even realexen en dan rijden we het park in,en bekijken de kloven
Ik verbaas me dat er zo weinig water is... ik had mezelf voorgesteld,dat er meer water zou zijn in rivieren enz ,dit omdat wij momenteel in de natte tijd van het jaar reizen, maar,nergens water te vinden!!! Toen ik 2jaar terug hier was,was het veel natter, en dat was in de droge tijd....

1. Jan Wassenaar:
    22 februari 2024
    Je moet alles meemaken ,ook daar zal de natuur langzaam aan het veranderen zijn, maar voor jullie zalhet beter droog dan nat kunnen zijn, als je terug bent ben je zo aan het water gewend .er is hier genoeg. m.v.g. Jan en Fien
  2. Francisca en Nolda:
    22 februari 2024
    Hey Mariet en Marcel,
    Wat een mooie foto’s weer , zo rustgevend zelfs 😍🤩
    Jullie zullen vast helemaal Zen zijn 😉😎😎🌞 🤣🤣🤣
    En de opwarming van de aarde zal op de hele wereld te zien zijn helaas, en daar met de extreme hitte zal het nog sneller gaan denk ik 🙁
    Maar ondanks de hitte , houden jullie jezelf goed staande en mag dat de pret niet drukken om jullie reis voort te zetten.
    En vooral met volle teugen van al het moois samen te genieten !!!
    Die schaduwfoto van jullie 2 is SUPER !!! Het symboliseert jullie samenzijn in Australië de verbondenheid daar straalt er vanaf.
    Houdoe wanne uit het heerlijke frisse natte Vorstenbosch

Jouw reactie