Denham

20 februari 2024 - Denham, Western Australia, Australië

We zouden vandaag weer vroeg opstaan.... maar... even uitslapen is ook wel lekker.
Na een rustig ontbijtje,rijden we naar Eagle Bluff, dit is een lagune,met ondiepe wateren ,waar je vanaf een hoogte vele vissen ziet zwemmen ,vooral haaien zijn goed te zien,het is weer een geweldige ervaring.
Daarna rijden we naar een aquarium, waar men vissen van dichtbij kan bewonderen, die hier in de Indische oceaan leven, zoals de zeer giftige zeepaling, de steenvis,en de zeeduivel maar ook uiteraard verschillende soorten roggen.
Nadat we 's middags nog een siësta hebben gehouden,gaan we nog van de zonsondergang genieten hier in de buurt.

1. A. van Lokven:
    Hoi Mariet en Marcel,
    Het is iedere keer als je een verhaaltje schrijft weer ontzettend leuk om te lezen wat je samen met Marcel ziet en meemaakt. Ik ben jaloers op jullie. Doe Marcel de groeten en geniet nog even
  2. Ria vd Meijden:
    Hoi Mariet en Marcel,
    Wederom met plezier het reisverslag gelezen een onvergetelijke reis en al die indrukwekkende foto’s,het staat je trouwens goed Marcel zo bij die mega grote vrachtauto’s.De hitte zal niet altijd fijn zijn maar dat moet je maar zien als een bijkomstigheid,maar dat lukt jullie wel met airco en soms het plan wat bijstellen.
    Nog een fijne tijd en groetjes van mij
  3. Mien van der Zanden:
    20 februari 2024
    Ondertussen dat jullie langzaam geroosterd worden. Zitten wij hier te genieten van jullie avontuur. Fijn dat jullie zo flexibel met die hitte om kunnen gaan .hier mauwen we al als het een paar weken regent .kijk weer uit naar het volgende verslag .toedelemisjoe en groetjes Mien.
  4. Jan Wassenaar:
    21 februari 2024
    Het is toch mooi om dat alles mee te maken ,Je weet nu als je weer terug bent welke vis je moet vragen bij de visboer Haha .maar ik zeg geniet met volle teugen. m.g.v Jan en Fien
  5. Francisca en Nolda:
    21 februari 2024
    Wat een prachtige dag weer, en lekker even uitslapen om bij te tanken.
    Er zullen vast mooie vissen leven daar in de zee.een keertje wat anders dan een lekkerbek, makreel, of een nieuwe haring 🤣🤣🤣🤗🤗🤗😎

Jouw reactie