Carnavon

20 februari 2024 - Denham, Western Australia, Australië

En...juist ja, weer vroeg uit de veren,een kleine 300 km ligt voor ons vandaag ,wel een hele mooie route,rond 5.30 vertrekken we en als het 6uur is komt de zon op en dat is hier in dat weidse panorama,opzich al bizonder
Rond 8.30 een lekker ontbijtje,en als we weer willen vertrekken,huppelt er een kangaroe,achter onze auto vandaan.
We komen langs shell beach ,waar het water 2 x zo zout is dan normaal,en het strand bedekt is met metershoog witte schelpen,dat in het felle zonlicht zeer doet aan je ogen.
De auto geeft op een ogenblik 44 gr aan maar wij sitten achter het glas, en de airco werkt super!!!
Rond 3 uur zijn we in Denham,er is niemand bij de receptie, maar onze naam staat op de deur met de mededeling, dat we in huisje 7 terecht kunnen, 100 punten!!
Na een opfrissertje gaan we info halen voor morgen en dan naar money Mia dit er eenplek waar elke dag dolfijnen aan de kust komen voor iets lekkers,we zien ze ontspannen tussen de zwemmers door laveren, heel speciaal,  zo in het wilt voldaan gaan we terug naar huis, na alweer een mooie dag.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jan Wassenaar:
    21 februari 2024
    Je ziet toch wel dat ze jullie volledig vertrouwen anders hadden ze wel gewacht tot jullie er waren? maar Merit "goede voor bereiding is alles maar dat kunnen ze wel aan jou overlaten ik spreek uit ondervinding, m.v.g.Jan en Fien
  2. Francisca en Nolda:
    21 februari 2024
    Hallo vakantiegangers,
    Wat een prachtige foto’s weer, en ik zie dat er zo nu en dan tijd is voor een verfrissend drankje 😉🥶
    Alles loopt nog steeds volgens planning gelukkig .
    Het is ook een beetje een thuiswedstrijd voor Marietje 🤣🤣🤣
    En dat jullie genieten straalt van de foto’s af 😍🤩
    Veel plezier en tot de volgende vlog

Jouw reactie