Kalbarri

22 februari 2024 - Kalbarri, Australië

Vanmorgen een beetje uitgeslapen ,die hitte vergt toch veel energie,maar we zitten hier langs de kust,en het is vandaag een stuk minder warm en er waait een stevig briesje wat een verademing !
Er zijn hier verschillende uitzichts punten langs de hier grillige kusten en we gaan een kijkje nemen zie foto's
Tegen de avond gaan we nog eens terug,en ontmoeten bij het gedenkteken van de Nederlandse VOC,een ouder stel uit Fremantle,bij Perth en we maken een praatje,over het lef, dat onze voorouders hadden, om in die tijd, met de middelen die zij hadden,zo de wereld rond te varen...
Die mensen zeiden ,dat het hier een jaar lang bijna niet geregent had....
Hoezo klimaatverandering?
S avonds  zijn we nog wat wezen eten in een karaoke bar,gezellig!

1. Jan Wassenaar:
    22 februari 2024
    Het ziet er wel ruig uit als ik de foto"s zo bekijkt maar gelukkig is het minder warm ,maar jullie vermaken je wel als ik zo lees ,geniet maar dit zie je nooit meer,m.v.g. Jan en Fien
  2. Francisca en Nolda:
    22 februari 2024
    Wat een prachtige ongerepte natuur daar zeg 😍😍😍😍
    Die zee uitzichten fantastisch 👍🏻
    Maar het moet even gezegd worden Mariet jouw fotografie is werkelijk professioneel !!!
    Tentoonstelling waardig !!!
    Een lust voor het oog 🤓 en via deze site andere mensen mee te laten genieten is ook super.
    Het kost best veel werk denk ik het schrijven van het stukje de foto’s en video’s oploaden
    Maar je maakt er gelukkig tijd voor tussen het genieten door .
    Bedankt kei gaaf.
    Even lekker uitwaaien daar geniet er samen van.

Jouw reactie