Darwin 9 september

9 september 2022 - Darwin International Airport, Australië

Zo dat was hard werken vandaag, zowel fisiek, als mentaal!

Zoals ik gehoopt had, kwam er vandaag goed nieuws over mijn koffer,ik zou een nummer moeten bellen wat ik had doorgekregen,plus nog een registratienr,dus maar gauw bellenblaas de frustratie was groot,toen ik op dat nr niemand bereiken kon,en uiteindelijk dat registratienr ook niet herkent werd

Even heb ik een paar woorden geuit,dit ik hier niet zal herhalen, en toen ben ik maar gaan plannen, wat nu te doen...

Als eerste ben ik naar de apollo verhuurder gegaan, en ondertussen brak ook mijn slipper,dus ik kwam daar binnengestrompeld ,de baliemevrouw vroeg wat voor maat ik had, en kreeg van haar een paar sketches te leen,dat was aardig toch.

En na wat overleg, kreeg ik de camper een dag eerder, zonder bijbetaling,dat was toch aardig,vond ik,ik moest wel een half uurtje wachten,tot hij klaar was, Ondertussen moest ik nog wat formulieren invullen en dan op stap!!!

Het was wel even voor mij alle zeilen bijzetten, nadenken,wat moet ik allemaal hebben,ik heb tenslotte thuis lang na kunnen denken ,wat ik in mijn koffer stop

Dan het rijden met die auto op grotendeels eenrichtingsweg ik voelde mezelf wel in het diepe gegooid maar...het ging goed,(op een paar toeterende autos na ..

Uiteindelijk kwam ik in een grote shoppingmall ( met airco) pffft en daar heb ik mijn natje en droogje voor de komende tijd gekocht, want voor wat betreft dat koffer... daar .aak ik me geen illusies meer over  maar.... klote is het wel !

Nu moeten eerst mijn (huis)  inrichten en dan nog even een apotheek opzoeken, want, ook mijn first aid,is naar de galemiezen

En zo heb ik geen tijd om te kniezen,en ik hoop dat de rest positief verloopt!

Mariet

1. Joep:
    9 september 2022
    Tikje valse start Mariet, maar daar ga je je ongetwijfeld goed doorheen slaan. Alle succes en vooral veel plezier.
  2. Anja:
    9 september 2022
    Wat klote van je koffer. Gelukkig ben je goed in incasseren. Tuurlijk word de reis verder heel mooi en zonder obstakels is het geen reis van jouw 😉
  3. Thea:
    9 september 2022
    Knap hoor zo'n coole instelling, had niet anders verwacht de meeste mensen zouden er niet eens aan beginnen!
    Geniet maar gewoon, t zijn maar spullen, verzekering pesten straks, bonnen bewaren!!
    Succes en doe voorzichtig!!!
  4. Mien van der Zanden:
    9 september 2022
    Gelukkig laat jij je niet van de wijs brengen. Hoop dat je je spullen snel bij elkaar gewinkeld hebt.En gauw gewend bent aan je huis op wielen. En het volgende hoofdstuk gaat genieten met een hoofdletter. In gedachte reis ik mee succes en toedelemisjoe en groetjes 🤗
  5. Yvette:
    9 september 2022
    Bah, dat is even balen! Maar... dat is vast ook snel vergeten. Kijk maar door je rijdende raampje naar buiten, dan kan je denk ik alleen maar genieten. Wij genieten nu al van jouw verhalen!
  6. Coby Warmerdam:
    9 september 2022
    Wat een prachtig huis op wielen heb je ter je beschikking. Even rustig nadenken over “wat neem ik mee” en de reis kan beginnen ook hierin vind je de goede weg. Heb er alle vertrouwen in. Fijn dat je ons meeneemt op je reis en ons mee laat genieten. Goede reis, mooie ontmoetingen en voorzichtig. Denk aan je 🙋🏼‍♀️😘
  7. Astrid:
    9 september 2022
    Wat vervelend je koffer nog niet terecht is…
    Maar je laat je niet kisten en gaat gewoon door, knap hoor. Leuk dat we beetje mee kunnen reizen.
  8. Marcel van zoggel:
    Zet 'm op.
    Ge kunt t.
  9. Sia v Lith:
    10 september 2022
    Knap zoals je het aanpakt Lees graag mee en heb alle vertrouwen, maar blijf voorzichtig Grt
  10. Jan Wassenaar:
    10 september 2022
    Zoals ik kan lezen zitten er toch wel vervelende kanten aan maar jou kennende is het
    zo weer opgelost? je moet maar zo denken er zitten altijd wel goede kanten aan.
    schoenen te leen de auto "n dag eerder dus zie het maar van de zonnige kant. wij hopen
    dat nu alles prima gaat en dat je geniet van de reis. Jan en Fien
  11. Ria vd Meijden:
    12 september 2022
    Is balen natuurlijk want je hebt toch het liefst je eigen spullen,maar overal is wel ‘n oplossing voor en jou kennende gaat het ook lukken.
    Geniet van de reis en je huis op wielen.
    G roetjes