Darwin 8 september

8 september 2022 - Darwin International Airport, Australië

En..wat heb ik lekker geslapen, daar bekomt een mens van.

En nu maar eens aan de slag ,om dat koffer te traceren. Dat is nog een hele klus,zoals tegenwoordig met alles, de "van het kastje naar de muur"- methode .maar na een paar uur googlen, heb ik een telefoonnummer en een refr nr en word me geadviseerd dat ik morgenvroeg dat nummer moet bellen,en dan weet ik meer ....

Zo dat wacht ik dan maar weer af,en heb vertrouwen in een goede afloop.

Heb ondertussen mijn enige (lange)broek die ik bij had, de pijpen afgeknipt, en van mijn shirt de mouwen eruit geknipt, met een schaar, die ik bij de receptie geleent had, je mag immers geen schaar in je rugzak hebben.

Zo en nu ga ik maar eens oriënteren in het centrum, voor mijn telefoon om te zetten,en naar kledingwinkels zoeken,in geval dat het morgen nodig zou zijn.

Darwin is niet zozeer een bezienswaardigheid, maar er is een gemoedelijke sfeer.het schijnt in de jaren 70getroffen te zijn door een orkaan die 95%van de stad verwoeste het is weer helemaal opgebouwd men spreekt hier van Before Tracy  en After Tracy de orkaan heette nl Tracy  Vanwege de rijkheid aan verschillende etnische bevolkingsgroepen, waaronder een sterke aanwezigheid van de Aboriginals, is Darwin een unieke smeltkroes van culturen die je nergens anders tegenkomt.

Zo op naar morgen met hopelijk goed nieuws over mijn koffer.

1. Gemmy Mol:
    8 september 2022
    Mooie foto’s Mariet wat vervelend van je koffer!
  2. Mien van der Zanden:
    8 september 2022
    Hoi Mariet zo gaan de dagen snel.maar lekker uitgerust de stad verkennen is mooi begin van je avontuur, zo mag je het wel noemen. Hoop zo dat je koffer snel komt. Je nieuwe garderobe ziet er goed uit.maar de andere spullen is iets makkelijker als je koffer gewoon komt.toedelemisjoe en groetjes.
  3. Sia v Lith:
    9 september 2022
    Geweldig zo je met alles om kunt gaan Petje af Groetjes vanuit Boxtel en hoop je koffer komt snel
  4. Jan Wassenaar:
    9 september 2022
    Ik moet er wel om lachen hoe jij het op lost, "n schaar en alles is voorlopig klaar,
    maar alle gekheid daar gelaten hopen wij dat het probleem met de koffer zo
    spoedig mogelijk wordt op gelost, geniet zolang het moet van Darwin daar kom je ook niet elke dag ,m.v.g. Jan en Fien.
  5. Coby Warmerdam:
    9 september 2022
    Hoi Mariet wat een toestanden, maar jou kennende pas je er weer een mauw aan.💪👊 Fijn dat je een goede nachtrust hebt gehad daar wordt het brein ook weer wat helderder van om de juiste beslissingen te gaan nemen. Je outfit ziet er netjes uit, nu wachten op de koffer. Groetjes