30 September

30 september 2022 - Karijini, Australië

Vandaag, rondgehobbeld,want zo kun je het wel noemen,geribbelde gravelroad is hier in .Het Karijiny NP het is grotendeels begroeid met spinifex,een soort gras dat erg stekelig is en scherp. En dan  de gombomen die een beetje lijken op onze berk, maar als je ze van dichtbij bekijkt zijn ze totaal anders.! Ze zijn meestal heel grillig van vorm, net uit de kluiten gewassen bonsai bomen!

En dan die kloven ,miljoenen jaren geleden gevormd doordat de zeebodem omhoog werd gedrukt,en daarna verticaal in tween brak daarna heeft de erosie zijn werk gedaan .

Ik heb ze veelal van bovenaf bekeken, de wandelingen onderlangs  waren voor mij toch te risicovol,wat ik toch jammer vond, maar ik heb nog wat energie nodig voor de volgende "capriolen"haha

Mariet

1. Thea:
    30 september 2022
    Groot gelijk je bent geen 25 meer!
    Onze berk vindt ik persoonlijk mooier om te zien!
    Veel plezier Thea en haar slopertje.
  2. Mari de Visser:
    30 september 2022
    Mariet het is prachtig maar in werkelijkheid nog mooier geniet ervan groeten nelly mari
  3. Coby Warmerdam:
    30 september 2022
    Ook dit weer indrukwekkend om te zien, fijn dat je boven bent gebleven, we willen nog nagenieten straks van je verhalen. Ga er ook eens een kijkje nemen. Blijf genieten gr.Coby
  4. Sia v Lith:
    2 oktober 2022