1 oktober

1 oktober 2022 - Nanutarra, Australië

En zo vertrok ik vanmorgen weer uit Karijiny, naar mijn volgende bestemming,maar daarvoor moet ik ,een keer overnachten.

Eerst vanmorgen naar Tom Price, een mijn dorpje,midden in de Pilbara,een gebied waar veel mijnbouw is,als ik het dorpje binnenkom, is er een parkeerplaats,waar een grote truc staat,die zijn werk heeft gedaan,van 1980 tot 1992.Er staan wat gegevens bij, waarvan ik een foto heb gemaakt,voor de liefhebbers te lezen,ik heb expres .in campertje erlangs gezet, om de verhouding te zien, de wielen met banden waren 3mtr doorsnee, net zo hoog als mijn camper...

Dan nog wat boodschappen en even bij de info langs,en dan hurryup, ik probeer nog bij zo'n minig site af te slaan, maar kom al gauw voor een gesloten hek.

Wel begrijpelijk met zo'n inmens grote machines.  En.. ik blijf me verbazen,dat je 200km rijd zonder ook maar een teken van leven te zien,en Dan beland ik in zo'n roadhouse,waar basic voorzieningen zijn,en waar je kunt tanken, ook heel belangrijk, zodat je morgen de volgende paarhonderd km kunt overbruggen,waar ik weer aan de kust beland, het is hier nu gelukkig ook niet meer zo heet!

En... ik heb er nog steeds zin in!

1. Jan Wassenaar:
    1 oktober 2022
    Zoals ik kan zien stap je niet zo gauw in de verkeerde wagen, we zullen eerst "n lift aan moeten vragen om er in te komen, leeftijd Ha Ha.verder heb je weer prachtige foto"s
    laten zien .maar wat "n afstanden ,geniet er van . m.v.g. Jan en Fien
  2. Coby Warmerdam:
    1 oktober 2022
    Jeetje Mariet, wat een klein campertje heb jij😂🤣😂🤣😂 naast dat gevaarte, volgens mij zou jij hier ook in kunnen rijden🤗de foto’s zijn weer prachtig. Wat een afstanden heb je al afgelegd, fijn dat je er nog steeds zin in hebt 👍👊🙋🏼‍♀️
  3. Thea:
    1 oktober 2022
    Jee wat n ding zeg, ja stilte...kunnen wij ons niks bij voorstellen, de wereld is vol, maar op veel plekken nog lang niet!
    Heel eerlijk, ik hou van stilte, maar dit zou ik niet prettig vinden, mijn onzekerheid hoor, kan dat je t wel durft!
    Ga zo door! Gr Thea en Fluf
  4. Marlies:
    1 oktober 2022
    Fijn om te lezen dat je er nog steeds zin in hebt! Geniet met volle teugen!
  5. Sia v Lith:
    1 oktober 2022
    Leuke reacties krijg je van ieder En inderdaad fijn je geniet met volle teugen Leuk je foto's En succes volgende route 🤗🤗
  6. Mari de Visser:
    2 oktober 2022
    Het is een geweldig groot machien op de foto te zien mooie fotos van de omgeving Mariet nog veel plezier en goede reis verder nelly mari