29 September

29 september 2022 - Karijini, Australië

En zo is het al weer 29 sept,de tijd vliegt! Ik ben gisteravond in een roadhouse beland net als al die andere mensen,die onderweg waren.

Je zult iets moeten,na 220 km wil je wel, en denken  ik neem de volgende wel, is niet aan  de orde.. veel te ver

Het was daar dan ook een drukte van belang, iedereen moest tanken, plassen, eten en slapen,en na 9.30 was iedereen in rust, alleen bulderde er nog regelmatig Road trains langs

Vanmorgen na een goede nachtrust, het is gelukkig niet meer zo heet,vertrokken naar Karijiny nationaal park ,dat moet een van de mooiste gebieden van Australië zijn,we gaan het zien,het is maar 75 km dus met een uurtje ben ik in Dales gorge,en maak een afdaling in de gorge, eerst een stalen trap af van 280 treden,dan kom ik in een oase waar je kunt zwemmen... ik bedenken me even, en ga toch te water, dan maar met kleren aan,heerlijk verfrissend,die natte kleren geven ook wat verkoeling als ik weer die trap op moet.

Nadat ik nog een uurtjes gereden heb ,kom ik aan de andere kant van het reservaat, waar ik een camping heb geboekt hier is ook een er ander te zien ,morgen weet ik het . Groetjes Mariet

1. Thea:
    29 september 2022
    Sjees heb al problemen met n gewone trap, kijk je uit?
    Spannend is t....ik zit lekker veilig op t balkon in de zon.
    Benieuwd naar je zwem verhaal!
    Groetjes Thea en t ettertje.
  2. Mari de Visser:
    29 september 2022
    Mariet succes met je trap opgang te hopen dat het de moeite waard is nu staan er prachtige fotos op heel mooi groeten nelly mari
  3. Sia v Lith:
    Zo al die trappen af en op ,good Lucky
    Wat zal het mooi zijn daar en gezellig met de mensen om je heen lijkt me
    Geniet nog Geen idee hoe lang je reis gaat duren
    Lieve grt
    Vanuit het Brabantse 🤗🌦🍃🍀
  4. Mien van der Zanden:
    29 september 2022
    Dus geen beren op de weg ,maar wel een kameel.Hier zijn we al bang voor een duif op de vooruit.Maar ook weer een lekker fris bad.Voorbeeld voor hier in verband met de energie besparing meteen je kleren gewassen en gedroogd Mariet je bent een genie!!.geniet van je nieuwe vrienden. En je vakantie het gaat zo snel voor je het weet zit je weer op je scooter in de regen in ons kouwe kikkerlandje.heel veilige voortzetting .toedelemisjoe en groetjes.