Tusa

19 mei 2017 - Tusa, Italië

Weer zo 'n  heerlijk onderkomen,en een superhandige gastvrouw, maar... daarvoor ben ik niet hier ook al is dat een leuke bijkomstigheid.

Vandaag ga ik naar Cefalu een mooie plaats 20 min rijden vanaf hier het ziet ernaar uit,dat het zeer warm gaat worden, ik wandel op mijn gemakkie  door de nauwe straatjes, die rondom een rots zijn gebouwd

Die rots is te beklimmen, er zijn restanten van een oude stadsmuur vanwaar je een mooi uitzicht zou hebben, een wandeling van anderhalf uur.....

Ik twijfel nog even maar uiteindelijk waag ik het erop onderweg nog een praatje gemaakt met een Belgisch stel ,en inderdaad het uitzicht was prachtig. (ZIE FOTO,S)

Eenmaal beneden, was ik wel toe aan een drankje maar vooral even zitten..

Morgen verder gr Mariet..

1. Gemmy Mol:
    19 mei 2017
    Wat mooi allemaal Mariet!
  2. Leomar:
    19 mei 2017
    S C H I T T E R E N D....... wat mooi.. Wat een geluk dat je die wandeling toch gedaan hebt.... Heel mooi... Wij waren van de week ook in zulke dorpjes.. Idyllische kleine straatjes...imposante burchten boven op de heuvel... Heel wat trappen geklommen....heel veel kilometers geklommen... altijd de moeite waard.... Ik vind je een kanjer.. geniet volop met je mee
  3. Toon van der Sanden:
    20 mei 2017
    Elke dag weer schitterend, Mariet.
  4. Toos v.Wordragen:
    Prachtig
  5. Coby Warmerdam:
    20 mei 2017
    Hoi vakantieganger, wat een mooie plaatjes daar word je stil van als je ze ziet, wat een prachtige streek. Denk je er aan als je morgen naar de kerk gaat dat je een hoofddoek draagt, maar je mag van mij ook lekker uitslapen. Fijn dat Tuffie het zo goed doet en je veilig overal naar toe breng. Geniet maar fijn en laat ons af en toe mee genieten. Houdoe
  6. Ria vd Meijden:
    20 mei 2017
    Nou mariet wat een mooie omgeving de foto's spreken voor zich geniet er van maar dat is niet zo moeilijk denk ik.
    Groetjes Ad en Ria
  7. Jan Wassenaar:
    21 mei 2017
    Als je zulke korte ritjes maakt en toch al zo moe bent dan moet je op z'n tijd even bijtanken rust op tijd uit onder het genot van "n drankje dan is de accu snel weer op krachten, het zijn prachtige foto:s dus geniet maar met volle teugen.
    gr Jan en Fien