Tusa

18 mei 2017 - Tusa, Italië

Op naar de volgende bestemming, op 120 km vanaf hier.

Op 9 uur zit ik weer tussen de tassen,en besluit een stuk door het achterland te rijden heel ontspannen,er is geen kip op de weg ,en als ik voor mijn lunchpauze een mooi plekje uitzoek komt er in pakweg een uur,een auto langs,je hoorde aleen de vogels. Het is daarboven nog wel fris,maar ik rijd ook op 800 mtr boven zeeniveau.

Ik krijg een telefoontje,hoe laat ik denk te arriveren,  ik beloof 3 uur na en naar een fikse afdaling ben ik vijf over 3 bij mijn b&b een zeer net onderkomen,met uitzicht op zee

Opfrissen, strandwandeling, terrasje,en eten,is daarna de volgorde.

De rest 't van de avond besteed ik aan mijn info enz .

Ten overvloede,ik vind het hartstikke leuk dat jullie zo reageren, gedeelde vreugde, is dubbele vreugd.   Gr Mariet.

1. Roos:
    18 mei 2017
    Super weer! Prachtig uitzicht :)
  2. Gemmy Mol:
    Dat is nog eens lekker genieten!
  3. Leomar:
    18 mei 2017
    Prachtige foto's....... heerlijk om je te volgen...
  4. Cathrien:
    Hoe lang had je er over gedaan om op te top te komen ? {foto 1}
  5. Toon van der Sanden:
    19 mei 2017
    Schitterend, schitterend ik ben jaloers op jou en je super reis.
    Als je om 9 uur alweer tussen de tassen zit ben je vroeg uit de veren gemoeten maar dat maakt voor zo"n wereld
    rijziger niks uit. je kan op z;n Italiaans al afspreken hoe laat je arriveerd ik neem er mijn pet vooraf.als je maar niet verdwaald op die eenzame wegen ha ha gr Jan en Fien
  7. Carla Boonman:
    19 mei 2017
    Geniet ervan Marriet, leuk om je te volgen
  8. Mari de Visser:
    harstike mooi mariet,fijn om te volgen wij genieten er ook van.