Olivetta

17 mei 2017 - Olivetta San Michele, Italië

Sicillie, here i am!
Vanmorgen alles weer vochtig in de tas en wederom op pad.
Het weer ziet er vriendelijker uit maar gaandeweg word het toch weer bewolkt, en ik kom zelfs in de mist terecht met een zicht van minder dan 50mtr ! Maar dan zit ik ook boven de 500 mtr.
Het duurt gelukkig niet lang want al naargelang ik afdaal word het al snel beter en eenmaal aan de overkant,geeft de thermometer al gauw 30gr aan
Ik zoek mijn bestemming op,zo gevonden, in tegenstelling van gisteren ,weer een super onderkomen alles nog even laten drogen,en de dag is alweer bijna ten einde
Ondertussen ben ik al weer meer dan een week onderweg,de tijd vliegt   grMariet.

1. Diny Aker Wouters:
    17 mei 2017
    Hoi Mariet weer mooie foto, s , jammer dat het gisteren zo heeft geregent maar vandaag was weer mooi .Het zal je goed doen groet Diny
  2. Wilhelmien:
    17 mei 2017
    Ziet er goed uit. Geniet ervan en veel reisplanner
  3. Gemmy Mol:
    17 mei 2017
    Leuk wil je graag volgen groetjes Gemmy
  4. Toon Van Boxtel:
    18 mei 2017
    Met zo'n mooie plaatjes is alle nattigheid weer vlug vergeten, toch?
    Oh ja: vergat ik nog te zeggen: in Napels heb ik met Emmy nagenoeg dezelfde foto's gemaakt als jij: die kerk, de muziekanten: de winkeltjes en de putdeksel. Prachtige stad hè?
  5. Roos:
    18 mei 2017
    Super moooe foto's! Jammer van de mist maar veel plezier!
  6. Jan Wassenaar:
    18 mei 2017
    Het zal daar zijn zoals in Nederland we hadden gisteren 30 graden vandaag regen en maar 20 graden maar we zijn daar wel aan gewend. maar houd er de moed maar in ,geniet maar van alles wat je tegenkomt het is zo weer voorbij.gr Jan en Fien
  7. Leomar:
    18 mei 2017
    Mooi je rit..... altijd jammer met mist...maar het zij zo.... Ik was even "off line"voor je. Hebben de draad weer opgepakt en zijn een paar dagen met de camper erop uit geweest.. Een pracht rit...toerist in eigen land... veel bezienswaardigheden en schitterende natuur... en dat alles praktisch in onze "ACHTERTUIN".... Net als jij even weer genoten van het zigeunerleven....