Lamezia therme

16 mei 2017 - Lamezia Terme, Italië

Nou het was me het dagje wel,die foto van gisteravond,avondrood,....... juist ja water in de sloot,en niet zo 'n  klein beetje ook!

Vanmorgen leek het allemaal nog  wel mee te vallen,en ik vertrok met frisse moed om half 10 uit mijn luxe hotel ,maar gaandeweg werd het bewolkt en rond de middag ,ik zat net aan de koffie,kwam het en bakken uit de hemel,ik besloot om mijn tweede bakkie ook maar te doen,en na twee uur en nog een wijntje werd het droger.

En nu op zoek naar mijn onderkomen,ik zal de details besparen,maar om half zeven beland ik uiteindelijk in een ander onderkomen met tussenkomst van booking.com petje Af !

Elk nadeel heb z'n  voordeel,wie zei dat ook al weer, dus ik heb mij kapotte tas gemaakt met tyribs  en de gasbrander.en ondertussen alles "rondgeslingerd"om te drogen

En dan vol verwachting en vertrouwen op naar morgen

Gr Mariet.

1. Anja:
    16 mei 2017
    In elk geval weer een droog plekje om te slapen, kun je weer uitrusten voor nieuwe avonturen.
    Hier hebben we nu heerlijk weer voor een paar dagen.
  2. Ad van Els:
    16 mei 2017
    Prachtig hoe je je er telkens weer uit redt. Alles gaat voorbij (de regen) en voor alles is er wel een oplossing (de tas)!
  3. Coby Warmerdam:
    17 mei 2017
    Goedemorgen Mariet je hebt het weer gered. Sorry was ff wat stil aan de overkant maar ik heb iedereen de groetjes van je gedaan bij de Wereldwinkel en je krijgt van iedereen weer terug. Wij hebben tot nu toe mooi weer maar weet of dat nog lang zal duren. Ik geniet hier wel van die verhalen van jou, goeie voortzetting en tot horens. Houdoe
  4. Toon Van Boxtel:
    17 mei 2017
    Avond rood: water in de sloot.
    Maar na regen komt: juist ja: zonneschijn!
  5. Jan Wassenaar:
    17 mei 2017
    Ik lees wel dat het daar ook flink kan regenen maar achter de wolken schijnt de zon en die is momenteel in Nederland maar je zal alles wel "n keer mee moeten maken, wij wensen jou toch heel veel droge dagen gr Jan en Fien
  6. Toos v.Wordragen:
    17 mei 2017
    Geweldig wat je allemaal mee maakt. Geniet enorm van je verhalen, mooie foto's die je ons laat zien, veel plezier en hele fijne dagen.
  7. Leomar:
    18 mei 2017
    Hoort bij het trekkersleven, zou ik zeggen... Je hebt in ieder geval een grote portie humor... Geweldig...en zo ook je foto met je rondslingerende spullen... Pfff wat een water......
  8. Mien van der Zanden:
    21 mei 2017
    Heb heel wat in te halen, Jouw tuffie heeft zijn best gedaan. En jij lost ondertussen alle ongemakken op.Ja het zal Mariet niet wezen haha nog steeds niet voor een gat te vangen.Misjeeeeeeeeeeeeeee doei.