Aquapesa

15 mei 2017 - Auletta, Italië

Mijn bestemming van vandaag,het ligt ongeveer 150 km zuidelijker,dan mijn huidige bestemming, moet goed te doen zijn met mijn tuffie,het voordeel met mijn scooter is dat hij met een fikse stijging, niet meteen terugzakt naar een slakkengangetje, en het geeft een wat veiliger gevoel,dat ik niet het gevoel krijg dat ik moet helpen duwen.

Het eerste stuk is in de bergen weinig verkeer en schilderachtige dorpjes ,tot Mijn navigator zegt ;rijd 83 km over deze weg, en zo zak ik af naar zeeniveau, waar ik rond de klok van 4 arriveer  mooi hotel,met alles erop en eraan, even lekker relaxen, en genieten van het uitzicht . Gr Mariet

1. Leomar:
    15 mei 2017
    Klinkt goed..... morgen op verkenning uit?????? Ben benieuwd
  2. Maria van der Zanden:
    Hoi Mariet,
    Wat mooi om je zo te volgen en je verhalen te lezen, nog een mooie reis gewenst!
  3. Roos:
    Heey,
    Dat uitzicht ziet er goed uit! Ben benieuwd om de rest te lezen :)
  4. Toon Van Boxtel:
    16 mei 2017
    Hallo Mariet.
    Het loopt (alweer) gesmeerd.
    Houen zo.
    Groet, ook van Mieke.
  5. Jan Wassenaar:
    17 mei 2017
    Je ziet wel dat ik gelijk heb dat het mooie weer terug komt ik lees ook dat je steeds in mooie hotels woont geniet er maar van en 150 km stelt niks voor op zo"n race monster.we vinden het leuk om jou op deze manier te kunnen volgen
    gr Jan en Fien
  6. Mien van der Zanden:
    21 mei 2017
    begin weer aardig op te krabbelen.en ga weer meegenieten.Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
  7. Mien van der Zanden:
    21 mei 2017
    mooi krijg ook een beetje vakantie gevoel, hou doe.