Bacheria

20 mei 2017 - Bagheria, Italië

Met een rit van 80 km was het vandaag een peuleschilletje ,de rit erheen was prachtig,het rijden op zich is hier heel erg realexed ,de weg gaat al slingerend langs een prachtige kust ,met adembenemende vergezichten,  weinig verkeer,geen stoplichten,en geen drempels,en..last but not least , respect voor elkaar zonder agressief rijgedrag,en dat  durf ik zeker te zeggen,

nadat ik momenteel voor de derde keer in dit land rondrijd, zeker , men neemt het niet zo nauw met de verkeersregels, maar men houd wel degelijk rekening met elkaar,daarvan zouden wij nog wat kunnen leren.!

Zo nu genoeg moreel gewauwel  ik heb nog een paar foto 's  gemaakt onderweg van die rots in Cefalu,die ik gisteren beklommen  heb, ben ik eerlijk gezegt,wel een beetje trots op, het was toch een hele klim.

En dan op zoek naar een picknicplekj  en die heb ik gevonden heb en wat voor een...

Een oude  pizzaoven op een plekje., met een uitzicht,.Daar kun je aleen maar van dromen en helemaal voor mij aleen!!!

Ik heb er een uurtje zitten genieten en wat rondgekeken ik was toch vlakbij mijn eindbestemming voor vandaag, een heel appartement voor mijzelf  weer super.

Morgen zien we verder Gr Mariet.

Jammer kan de foto 's van die rots in Cefalu niet meer vinden,ik denk,dat ik ze per ongeluk gewist heb! Maar het was hoog , getuige die foto 's.

1. Anja:
    20 mei 2017
    Jeetje met zulke foto's hebben we nu al zin om op vakantie te gaan, geweldig mooi. Je mag ook trots zijn dat je dit nog allemaal kunt en doet.
  2. Cathrien:
    20 mei 2017
    Kan me helemaal indenken en zelfs voelen hoe je daar gezeten hebt.Eergisteren ook qua temperatuur maar dat is nu wat minder.
  3. Diny:
    Hoi Mariet
    Wat heb je weer mooie foto,s gemaakt ,zo kan ik heerlijk mee genieten . maaak r vandaag weer een mooie dag van groetjes Diny
  4. Jan Wassenaar:
    21 mei 2017
    Wij zien wel dat 80 km niks uitmaakt voor jou op zo"n racemonster maar met zulke mooie plaatjes die jij maakt van die streek , zie ik wel dat je aan het genieten ben.
    op z'n tijd :n wijntje of :n pilsje dan maak jij het wel
    gr Jan en Fien
  5. Mien van der Zanden:
    21 mei 2017
    Hoi Mariet even al je avonturen gelezen ,lag wel wat achter. Hier nog met een slakken gangetje, maar het gaat vooruit. Kan weer met je meegenieten. Morgen weer een fijne dag geniet er van het is zo snel voorbij .Bedankt voor de mooie foto's en reisverhaal.doeiiiiiiiiiiiiiiiii
  6. Leomar:
    21 mei 2017
    Sorry ik val in herhaling.....maar dat is je eigen schuld.... PRACHTIG wat je meemaakt en ziet onderweg.... Tof....en chapeau voor je