palazzo Arceide

5 juni 2017 - Palazzolo Acreide, Italië

Hallo iedereen,vandaag heb ik niet veel ondernomen, allereerst heb ik schandelijk lang uitgeslapen , was kennelijk nodig .En nadat ik wat orde op zaken heb gesteld, heb ik een wandeling gemaakt Door het dorp , en een paar foto's gemaakt van die oude gevels ,vol ornamenten en balkonnetjes ,al dan niet behangen met bloemen en planten.
Gisteravond,was er trouwens een voetbalwedstrijd waarvoor de hele hoofdstraat autovrij werd gemaakt,en overal grote schermen verschenen,en iedereen was van de partij groot en klein,kortom het was een gemoedelijke sfeer.
Tegen de avond ben ik nog naar een naburig dorpje gereden en heb een praatje gemaakt met een Italiaan, die goed Duits sprak ,hij hand zes jaar in Duitsland gewerkt bij volkswagen, weet maakten een praatje ,samen met nog twee dames die erbij stonden.ik dronk een bakkie koffie en tufte weer huiswaarts.
Morgen ga in naar Syracuse en dan vertrek ik hier weer richting Edna
GrMariet

1. Toos v.Wordragen:
    6 juni 2017
    Dat schandelijk uitslapen, zul je wel inderdaad nodig hebben gehad, gebeurt ons ook en een rustdag er tussendoor is niet verkeerd hoor. Gr. Toos. O Ja, vandaag is het hier een herfst dag, maar binnen is het nog wel benauwd.
  2. Jan Wassenaar:
    6 juni 2017
    Je heb groot gelijk om :n dag rustig aan te doen, anders ben je zo aan het eind?maar je heb toch wel genoten van de voetbal wedstrijd dat leeft erg in Italie, maar je heb toch mooie foto:s gestuurd.drink op z/n tijd :n lekker wijntje dan komt alles goed gr Jan en Fien
  3. Leomar:
    6 juni 2017
    Allemaal even mooi...... maar leg effe uit, wat is de laatste foto..????? Kan he tniet zo goed plaatsen... sorry.. Heerlijk zo met je mee te reizen....