Motte Camastra

7 juni 2017 - Motta Camastra, Italië

Goedenavond, kom ik er net achter,dat mijn verhaal van gisteren,niet gepubliceerd is, ik had dus 3 dagen geen internet verbinding,  en moest met kunst en vliegwerk in de kroeg,mijn verhaaltje schrijven,maar dat niet alleen, alle info in de nabije omgeving haal ik van internet, dus even op de oude manier, of ja inderdaad in de kroeg  .

Gisteravond viel de stroom uit, dus mijn zaklamp,voor Den dag getoverd,en vroeg slapen,dat kwam ook goed uit want vandaag moest ik 180 km maken tot aan de voet van de Etna, eerst nog even afscheid nemen van mijn gastvrouw,die vroeg wat voor studie ik vroeger had gedaan ha,ha.

Om 8.30 vertrek ik en na een paar rustpauzes arriveer ik om 2 uur in Camastra schitterend huisje met zwembad voor de deur. Nog even uitzoeken,wat ik morgen ga doen, dat hoor je dus Morgen!  GR Mariet.

1. Leomar:
    7 juni 2017
    Ohhhh wat ben je in een prachtig dorp.....Onlangs hier kort bij ons ook zo'n dorpje ontdekt.... Schitterend, zo tegen die bergwand aangeplakt..... En je logeeradres mag er ook zijn... Geniet morgen van een rustig dagje...effe lekker zwemmen en luieren...
  2. Toon van der Sanden:
    8 juni 2017
    Schitterend onderkomen, met nog een lekkere duik bovendien, prachtig.
  3. Jan Wassenaar:
    8 juni 2017
    Als je nog niet weet wat je moet doen ?snel je badpak aan en "n ferme duik maken .ik zie aan de foto"s dat het daar prachtig is. dus geniet er van .gr Jan en Fien