Enna

2 juni 2017 - Enna, Italië

Nadat ik mijn spullen weer bij elkaar heb,verlaat ik dit kot, want meer was het niet,en vertrek, het was zeer indrukwekkend, en die parelwitte rotsen, was ook echt het zoeken waard, er werden op dat moment ook nog trouwfoto's  gemaakt ,en dan die meidengroep, trok ook veel bekijks, al met al was het een boeiende ,indrukwekkende,en enerverende dag met heel veel indrukken.

Na een uurtje of anderhalf ben in in Enna, ook weer hoog op een rots, in een zeer net hostel midden in de stad,op een gemengde slaapzaal,momenteel ligt er een spanjaard,maar rond half acht komen er nog vier tsjechen .

Ik verken de omgeving maar het word steeds heviger, en het begint wat te regenen

Morgen weer een nieuwe dag  Mariet

1. Leomar:
    2 juni 2017
    Schitterend....... En idd die parelwitte rotsen ....ze hebben iets magisch.... Heeeeeel mooi....
    Ennn..dat wordt een spannende nacht...vooral internationaal.... Wat een avontuur zijn je overnachtingen ook.....
    Geweldig.... slaap lekker
  2. Toon van der Sanden:
    3 juni 2017
    Inderdaad lijkt wel iets op Turkije, maar die tsjechen en die spanjaard, ik weet niet of ik goed zou slapen.
  3. Jan Wassenaar:
    3 juni 2017
    Ik heb gehoord dat die tsjechen vreselijk snurken maar je zal op die reizen wel iets gewend zijn,dan maar oor dopjes in en gaan met die banaan ?geniet van de mooie omgeving en dan komt alles goed. gr Jan en Fien