10 Mei Sermoneta

10 mei 2017 - Sermoneta, Italië

Vanmorgen,heb ik mijn scooter opgehaald ,een Piaggio medley 150 cc zegt jullie misschien niks,maar Power zat, geeft wat meer vertrouwen,als ik de  berg op Moet!

Nadat ik alles heb ik geladen en nog een praatje het gemaakt met 2 Nederlandse jongeren uit Amsterdam,die overigens ook een scooter huurden,om door Rome te rijden,word redelijk veel gedaan,zo zie je maar ,zo uitzonderlijk is dat niet! ,vertrek ik richting Sermoneta ,een heel mooi dorpje ,ik was hier al eens eerder,het was een mooi beginnerstochtje, mijn eerste lunchpauze was in Castelcandolfo aan een meer met een  prachtig uitzicht en een graad of 25 niet Verkeerd!

Om 3uur arriveer ik in Sermoneta en word hartelijk welkom geheten we kennen elkaar nog van de huiskatten...

Het dorpje nog eens rondgewandeld is ook geen straf ,een heerlijk rustig plekje na die hectisch van Rome.

Gr Mariet

1. Toon Van Boxtel:
    10 mei 2017
    Hoi Mariet. Bedankt voor de eerste verslagen. " typisch Mariet" zou ik bijna willen zeggen. In Wenen is het natuurlijk heel wat anders, maar wel interessant. Groetjes van mij en Mieke en op naar de volgende etappe.
  2. Toon van der Sanden:
    11 mei 2017
    Nou mariet jij doet net of het maar gewoon is, maar een vrouw van 74 op een 150cc, daar neem ik mijn petje voor af. Leuk zo die verslagen.
    Groetjes en een goede reis verder.
  3. Mien van der Zanden:
    11 mei 2017
    Hoi Mariet .Zoals je ziet alles doet het .Dus kan ik je mooi volgen Veel reis plezieren houdoewonne.
  4. Coby Warmerdam:
    11 mei 2017
    Buongiorno signora, heel veel plezier met je Italiaanse Piaggio,zit wel meer power in dan je eigen scooter hoor. Je staat met een leuk artikel en foto's in De Mooischijndel krant en een woordzoeker, hahaha. Goede reis verder en ik ben benieuwd naar je avonturen die nog zullen volgen. (Pas je wel goed op je ondergoed) hahaha doeiiiii
  5. Leomar:
    11 mei 2017
    Whauw wat een mooi dorpje....Schitterend.... Slaap lekker in de kerk...hahahah en morgen weer heel benieuwd naar je volgende verhaal... Geweldig....
  6. Mien van der Zanden:
    12 mei 2017
    Hoi mariet Had je nog een reactie gestuurd ,maar zie hem niet terug.heb waarschijnlijk iets niet goed gedaan .daarom dit als test en houdoe wonne.
  7. Diny van den Aker Wouters:
    Hoi Mariet

Denk een foutje maar zo je ziet komt alles weer goed .Fijn dat het zo lekker gaat in Italie,en dat je lekker op je italiaanse Piaggio aan het toeren bent . mooie fotos in de krant en een mooi stukje zelfs de wekelijke puzzel was aan over Mariet groet Diny en veel plezier Diny
  8. Mari de Visser:
    12 mei 2017
    mariet je hebt al een mooie start gemaakt,let op weg niet te veel rondkijken groetjes.