Heeswijk Dinther -Rome

9 mei 2017 - Rome, Italië

En ja hoor,weer in Rome, het is of ik thuis Kom!  Na een vlucht van krap twee uur langs twee dames uit werkendam die elkaar kenden van een studie en een gesprek over van alles en nogwat inclusief het geloof zij kwamen uit een streng gereformeerde achtergrond,  gevolgd door een busrit arriveer ik in het centrum van Rome ,en ga meteen richting trenoscooters,alwaar mijn tuffie al klaar staat !

Ik besluit mijn koffer hier tot morgen te parkeren en loop naar mijn onderkomen,het is hier vlakbij,twee srilankaanse jongens die dit onderkomen runnen,net zo "goed" engels spreken als ik.... En niet goed met de pinautomaat kunnen omgaan,maar...we komen er samen Uit!

Tegenover mij liggen twee dames een uit Japan,en een uit China die studeerden in Finland ,hadden Amsterdam bekeken, waren er zeer enthousiast over wilde ook graag mijn blog lezen maar .... die taalbarrière... Al met al ,de kop is er weer af ik heb er zin in

Zo en nu ga ik slapen tot morgen. Mariet.

Morgen begint mijn Avontuur!

1. Anja:
    9 mei 2017
    Fijn dat je goed bent aangekomen in rome. We gaan je weer volgen en mee genieten van je reis.
  2. Leomar:
    9 mei 2017
    Morgen begint je avontuur..... Ik vind dat je nu al een spannende dag hebt gehad..... Geweldig, wat een ontmoetingen gelijk zo'n eerste dag.... Veel succes morgen....
  3. Coby Warmerdam:
    9 mei 2017
    Fijn dat ik even je stem heb gehoord en dat je goed bent aangekomen. Het avontuur kan beginnen.
  4. Toos v.Wordragen:
    9 mei 2017
    Fijn dat de reis goed verlopen is, ben zo benieuwd naar je reis en hoe het allemaal verloopt, fijne vakantie