25 Juli
Gisteren was ik zo moe dat ik vandaag een ander plannetje bedacht had, nam mijn scootertje weer op, en rijd richting Amalfi, niet zo ver van hier, een jaar of 7 geleden was ik daar ook al, maar dan van Schijndel uit met mijn eigen scootertje en met deze temperatuur is het geen straf om te rijden, alleen in en om Napels zijn de wegen bar slecht!
Het ging mij dus ,om herinneringen op te halen,en die waren ,alsof ik niet weg was geweest.ik ben ondertussen veel door Italië rondgereisd, en veel moois gezien , maar de Amalfikust blijft geweldig Het was een mooi tochtje,
Daarna ben ik nog met de funiculare naar montrsanto gegaan, een hapje eten, en van het uitzicht genieten, GEWELDIG

toch mooi om de herrinnering op te halen. dan zie toch weer dingen die je noch niet
hebt gezien, veel plezier .Jan en Fien
Nelly Mari