25 Juli

25 juli 2021 - Napels, Italië

Gisteren was ik zo moe dat ik vandaag een ander plannetje bedacht had, nam mijn scootertje weer op, en rijd richting Amalfi, niet zo ver van hier, een jaar of 7 geleden was ik daar ook al, maar dan van Schijndel uit met mijn eigen scootertje en met deze temperatuur is het geen straf om te rijden, alleen in en om Napels zijn de wegen bar slecht!

Het ging mij dus ,om herinneringen op te halen,en die waren ,alsof ik niet weg was geweest.ik ben ondertussen veel door Italië rondgereisd, en veel moois gezien , maar de  Amalfikust blijft geweldig Het was een mooi tochtje, 

Daarna ben ik nog met de funiculare naar montrsanto gegaan, een hapje eten, en van het uitzicht genieten, GEWELDIG

6 Reacties

  1. Mien van der Zanden:
    25 juli 2021
    Geweldig dat je weer zo'n fijne dag hebt gehad, we genieten volop met je mee.mooie verhalen prachtige foto's. Voelt alsof ik ook op vakantie ben😁🤣geniet groet Mien.
  2. R.v.Deursen:
    25 juli 2021
    Wat mooi dat je weer op bekend terrein bent,geniet nog van de laatste dagen.groetjes uit Dinther
  3. Jan Wassenaar:
    26 juli 2021
    Je hebt dit jaar voor "n makkelijke weg gezorgd je brommer stond al in Italie{ maar je hebt groot gelijk ook de jaren gaan tellen 'maar naar plekken gaan van vorig jaar is
    toch mooi om de herrinnering op te halen. dan zie toch weer dingen die je noch niet
    hebt gezien, veel plezier .Jan en Fien
  4. Sia v Lith:
    26 juli 2021
    Almalfikust om te onthouden Geniet nog van laatste dagen Groetjes veel plezier
  5. Mari de Visser:
    26 juli 2021
    Mariet rustig doen zorg dat je weer goed in schijndel aankomt maar dat zal wel lukken
    Nelly Mari
  6. Coby Warmerdam:
    26 juli 2021
    Hoi Mariet, fijn dat je nog zo kunt genieten. Maar denk er ook aan dat je af en toe even een rustdag mag inlassen. Ik geniet ook mee van je mooie foto’s. Fijne voortzetting. Groetjes Coby