1Juli

1 juli 2021 - Castel San Vincenzo, Italië

Na wat strubbelingen,vanmorgen,om mij  spullen geordend te krijgen,begin ik vol goede moed aan mijn trip Het is weer even wennen aan die snelle brommer,maar ik ben al snel buiten de drukte, het voelt ,alsof ik nooit ben weggeweest.

Na zo n 80 km word het meer en meer bergachtig ,de weg is ook niet al te best,RALLENTARE,zie ik steeds langs de weg op de borden,én de TORNANTES,(bochten)volgen elkaar in snel tempo op maar het uitzicht is grandioos,!

Om 3 uur arriveer ik in dit mooie oude dorpje  het is wel even puzzelen voordat ik mijn plekje gevonden heb

Ik heb er weer zin in tot morgen

1. Anja:
    1 juli 2021
    Heerlijk weer om mee te lezen in je reis. Prachtig de bergen.
  2. Mien van der Zanden:
    1 juli 2021
    Hoi maatje, ja beetje je snelheid in de gaten houden geen valpartijen. Prachtige foto's van de omgeving. Geniet en groet Mien.
  3. R.v.Deursen:
    1 juli 2021
    Mooie foto's,geniet van je vakantie en het mooie weer.Mooi om je zo te mogen volgen .
  4. Riet Meulenbroek:
    1 juli 2021
    Geweldig wat je doet ik geniet ervan ik ben nooit zover geweest nu kom ik ook op deze manier met de foto"s erbij aan de andere kant van Europa. Hopelijk heb je tijdens je reis het weer mee. Groeten Riet
  5. Coby Warmerdam:
    1 juli 2021
    Fijn om weer iets van je te horen en zien, het is weer mooi om je te gaan volgen. Je bent weer op een prachtige plek, geniet ervan.
  6. Toon en betsie:
    2 juli 2021
    Nou, Marietje, wat leuk om te zien dat je weer op pad bent in Italie. Mooi uitzicht heb je daar! Geniet ervan en wij blijven je volgen! Groetjes, Toon en Betsie
  7. Jan Wassenaar:
    2 juli 2021
    Ik heb het gelezen dat het avontuur weer goed is begonnen , daar wij weten hoe
    jij in mekaar zit? zal je de mooie plekjes wel weten te vinden,heel veel plezier gr
    Jan en Fien.
  8. Irene Wouters:
    2 juli 2021
    Geweldig Mariet dat je weer mag reizen. Dit wordt weer genieten voor je en door de foto’s ook voor ons. Hele fijne vakantie en blijf gezond. Groetjes Rene en Irene