Paraduroo

15 februari 2024 - Paraburdoo, Australië

Vroeg uit de veren,om 5.30 rijden we richting hammersley  gorge, in het Karijiny  np,de sunset is mooi, en een heuse roadtrain, maakt het plaatje kompleet, met zijn stofwolk!
Na een ontbijtje in het Karijiny park en de kloof bekeken te hebben ,rijden we door naar Tom Price, een dorpje in de Pilbara, en halen wat info op over de eventuele  afsluitingen van wegen in het park
Het is ondertussen 43 gr en blijven in de buurt van onze koele auto.
Dat rijden we naar Paraburdoo, een mijndorp,waar we een hotel hebben,geboekt,en waar even later een volle bus mijnwerkers word gedumpt.
In het restaurant, is het dan ook gezellig druk,en goed eten,zonder franje...

1. Francisca en Nolda:
    15 februari 2024
    Dit is nu echt een kwestie van het hoofd koel houden Marietje en Marcel 🥵🥵🥵🥵
    Lang leve de airco’s!!!
    Ik begrijp dat de hotels daar goed zijn , voor de nodige nachtrust, en een heerlijke maaltijd.
    Hebben jullie een lange route al voor de vakantie uitgestippeld en zitten jullie op schema ?
    Houdoe tot het volgende verslag maar weer 😉😎👋👋👋
  2. Jan Wassenaar:
    16 februari 2024
    IK geloof niet dat je hier in Schijndel ooit zo vroeg bent op gestaan ,dus het zal daar ook wel erg mooi zijn doe wel genoeg drinken wat anders droog je nog uit Ha Ha .veel plezier en tot de volgende ronde ,m.v.g.Jan en Fien

Jouw reactie