8 Oktober

8 oktober 2022 - Yardie Homestead Caravan Park, Australië

Vandaag, ben ik nogmaals wezen snorkelen ,even met een boot,op het buitenrif,zoals die man zei , we zagen nog een haai, en een grote schildpad voorbij zwemmen...

Vanuit een boot, kun je beter het water in,dan vanaf de kant, en het was heel bijzonder, in het echt is toch mooier dan achter glas.

Ik voel me een bevoorrecht mens..

1. Mari de Visser:
    8 oktober 2022
    Heel mooi Mariet wat je allemaal laat zien geniet er nog van want 12 dagen zijn voorbij moet zijn dat je nog langer blijft ? groeten nelly mari
  2. Sia v Lith:
    8 oktober 2022
    Toppie Goed wat je allemaal doet Snokkelen toch weer gedaan en onvergetelijk Mooie foto's
  3. Thea:
    8 oktober 2022
    De moeite waard, prachtig toch!!
  4. Marcel van zoggel:
    8 oktober 2022
    now week in ier geval wor k heengo wonneer ik nie mer hoef te werike.
    skon fotos moeder.
  5. Jan Wassenaar:
    9 oktober 2022
    Mariet zou je voor mij niet zo/n kleine haai mee kunnen nemen, dat is mooi voor de
    vijver Ha Ha.je bent als ik zo lees "n echte wereld burger.geniet er nog maar van het is zo voorbij. m.v.g. Jan en Fien
  6. Ria vd Meijden:
    9 oktober 2022
    Mooi Mariet een hele beleving dat snorkelen ik herinner het mij nog goed hoe het was in Indonesië.
    Geniet nog van de laatste dagen daar en dan wordt het thuis nagenieten en kun je het delen en ons een klein beetje jaloers maken😆ook dat geeft positieve energie,het nagenieten bedoel ik.
    Groetjes
  7. Coby Warmerdam:
    9 oktober 2022
    Sorry voor de late reacties druk druk druk🤗🤣ziet er weer prachtig uit Mariet, je maakt toch weer mooie momenten mee. Ben benieuwd wat we nog allemaal te zien krijgen. Groetjes Coby