22 oktober

22 oktober 2022 - Fremantle, Australië

Als jullie zin hebben,in nog meer foto s, ik was vandaag in het Kingspark, en kon het weer niet laten op een groot aantal foto's te maken. ! Ik vond het geweldig!!

En nu is het toch echt gedaan, morgen naar huis .!!

1. R.v.Deursen:
    Fijne reis.
  2. Francisca en Nolda:
    Bedankt voor de mooie foto’s 👍🏻😍😍😍
    Wij kunnen net als jou, er geen genoeg van krijgen.
    Er is ook nog zoveel moois op de wereld.
    En nu weer naar het prachtige Brabantse Land 😉
    Goede reis en totziens 🤗🤗🤗
  3. Gemmy Mol:
    In een woord geweldig!
  4. Mari de Visser:
    Mariet toch nog even enkele prachtige fotos gemaakt bedankt en nu een goede reis terug naar huis tot ziens nelly mari
    22 oktober 2022
    Ik had al "n paar dagen van jou geen bericht meer ontvangen dus ik dacht dat je
    al onderweg naar huis. maar zo/als nu zie en nog zoveel mooie foto"s heb ik
    begrepen dat je zondag de terug reis aanvangt je kan terug kijken op "n mooie reis
    wij wensen jou "n heel goede reis en we zien jou wel. m v g. Jan en Fien
  6. Mien van der Zanden:
    22 oktober 2022
    Nou de laatste loodjes koffer vol proppen 🤔voor ons afwachten tot je weer in ons mooie maar eivol kikkerlandje bent. Geweldig genoten van al je belevenissen je ons hebt meegenomen in een spannend avontuur. Fijn dat je zo'n goed contact hebt gehad met de ausis. (Als ik het goed schrijf).we horen het verder, zal ook wel zijn s,lands wijs s,lands eer.wens je een mooi afscheid en voor de laatste keer toedelemisjoe en tot ziens. Veilige thuisreis.Mien.