cavo

19 mei 2018 - Cavo, Italië

Cavo
Vanmorgen om 9 uur vertrokken  na een goed ontbijt van deze mooie plek ,en om een uur in Piombino voor vertrek naar Elba, waar ik na een klein uurtje arriveer ,het weer is stralend,en geeft 25 graden  aan .
Eenmaal op Elba ,moet ik nog 25km om op mijn bestemming te komen,maar het rijden hier is zeker geen straf,na elke bocht,en die zijn er vele, heb ik weer een ander uitzicht.
Dan mijn navigatie, dat is tot nu toe nog niet alles,ook deze keer laat hij het afweten, terwijl het merk "garmin" in het verleden respect afdwong?!
Maar... Samen met mijn oude vertrouwde samsungetje, kom ik uiteindelijk waar ik zijn moet,en dat ziet er geweldig uit, met een terras,en een uitzicht waar je alleen maar van kan dromen...
O, ja een minpuntje, er is geen internet, en ik blijf hier 3 nachten, maar nu zit ik met een halve liter wijn voor mijn neus ,ook niet verkeerd
Morgen ga ik eilandschoppen, wat dar opleverde, zie je morgen
Gr Mariet
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Leomar:
    19 mei 2018
    Geen straf op zo'n mooie plek.... Je bent een echte levensgenieter.. laat je wijntje smaken...
  2. Jan Wassenaar:
    20 mei 2018
    Volgens ons is niet het internet het bezwaar maar de
    liters wijn ha. ha.het is maar goed dat je je samsung heb
    meegenomen anders kwam je nooit meer deze kant op,
    geniet er maar van en tot horens gr Jan en Fien
  3. Mien van der Zanden:
    20 mei 2018
    Zo toemaar,als het internet het niet doet.is dat minder erg als de wijn maar lekker is.Van hier uit alvast proost.We houden je reis verhaal toch tegoed zeker??????Dus niet te veel van wijntje anders gaat het mis met trijntje.Veel plezier en groetekusssssssssss
  4. Toos v.Wordragen:
    20 mei 2018
    Wijntje bij de hand, geen Internet, hartstikke Goei weer, jij overleeft die dagen daar wel. Geniet ze, hier hebben wij ook niet te klagen. Gr. Toos
  5. Diny:
    20 mei 2018
    Goed zo Mariet dat wijntje zal best lekker zijn en geen Internetkan toch niet zo erg zijn m'n er tijd om te genieten gr Diny