L Aquila

7 juni 2018 - L'Aquila, Italië

Ja je ziet het goed, ik ben weer verhuisd, momenteel zit ik in een klein provinciestadje met deze naam.

Het ligt aan de zuidkant van de grand sasso, het hoogste bergmassief van de Appenijnen, het is mijn bedoeling om hier wat " rond te scharrelen"  ,waar dat in resulteerd?... we zullen zien.

De route  hierheen was prachtig ,heel veel groen ,én wijdse uitzichten !

Tot morgen.

1. Leomar:
    7 juni 2018
    Fantastisch mooi.... Zooo fijn met je mee te reizen....
  2. Jan Wassenaar:
    8 juni 2018
    die man en vrouw zijn dat ook van die avonturiers of zijn dat de baas van de B.en B. je brommer staat wel alleen te kijken? hij wacht op de bazin.verder lees ik wel dat jij je goed amuseert en dat is goed. wat ik nog wil vertellen ik heb mijn bewijs gekregen dus ik ben ook blij gr Jan en Fien
  3. Mien van der Zanden:
    9 juni 2018
    Eindelijk tijd om te reageren.Heb je natuurlijk wel gevolgd,en gezien dat je volop geniet.En weer prachtige foto's laat zien.Moet wel indrukwekkend zijn ,om terug te zien wat 3 jaar geleden mooie dorpjes waren, en nu door de verwoestende aardbevingen in puinhopen zijn veranderd Fijn dat je nog wat mensen van 3 jaar geleden gesproken hebt.Wens je nog een fijne tijd toe,het begint langzaam weer af te tellen En moet je weer naar dat kikkerlandje terug.Verheug me er wel op,want wat zul je nog veel te vertellen hebben.Heel veel groetekusssssssssssss
  4. Coby Warmerdam:
    9 juni 2018
    Het blijft nog steeds een prachtige omgeving. Italië is een prachtig land. Fijn dat je zo goed naar de zin hebt. We gaan idd weer langzaam aan aftellen. Ben ook erg benieuwd naar de mooie verhalen. Geniet nog maar, lieve groetjes en een dikke knuffel.🙋😘
  5. Ria vd Meijden:
    9 juni 2018
    Wat triest voor de bevolking zo'n alles verwoestende aardbeving en hoe houden ze zich staande in deze puinhoop Maar wat een mooie foto's en mooie bloemenpracht.
    Het begint nu wel af te tellen maar je hebt dan ook een hele boel indrukken waar je weer op kunt teren denk ik zo
    Wij wensen je nog een fijne tijd toe
    Groetjes Ad en Ria🙋🏼