Sciacca

31 mei 2017 - Sciacca, Italië

Vandaag heb Ik deze plaats verkent, en ik moet zeggen,  dat dit niet de meest indrukwekkende plaats is die ik tot nu toe gezien heb.

En ja ik ben misschien  wel wat verwent  met al dat moois,maar roze en gele flats, staan niet op mijn lijstje van meest sfeervolle plaatsen. Dus rijd ik na mijn siësta, ja ook wat dat betreft,pas ik me aan, naar een rustig strandje, en breng daar een paar uurtjes door.

Het rijden is hier heel realexed, in de stad respecteerd men Elkaar!!!!    En daarbuiten heb je zowat het rijk alleen, zodat, als er al een auto komt, je zou denken;wat doe jij hier!!

Morgen naar Agrigento,DE plek waar je geweest zou MOETEN zijn als het over oudheid gaat, zegt men!

Ik laat me verrassen... gr Mariet

1. A. van Lokven:
    2 juni 2017
    Nou, ik heb je gevonden dus vanaf vandaag geniet ook ik met jou mee
  2. A. van Lokven:
    Vanaf vandaag ga ik ook genieten van jouw reisverhalen en foto's. Het heeft even geduurd maar ik heb je gevonden
  3. Leomar:
    2 juni 2017
    Je hebt gelijk, het ziet er een beetje armtierig uit.... maar alles heeft zijn charme, denk ik altijd maar... hahahha
    Even relaxen aan het strand dus ook....
    Ben benieuwd naar morgen....en dat kan ik zo meteen al lezen.....
    3 juni 2017
    Volgens mij ben ik :n dag achter of lopen de dag verslagen "n beetje langs el kaar,maar daarom niet getreurd ik zie wel dat toch elke dag weer anders is en dat moet ook anders zou het saai worden, heel veel plezier. gr Jan en Fien