26Juli

26 juli 2021 - Itri, Italië

En zo ben ik alweer belandt itri ,een klein dorpje,  op ongeveer 100km voor Rome

Gisteravond nog even leuk kontakt gehad met Carmen uit Valencia Spanje had ook veel gereisd, en was momenteel op stedentrip en toen ik vertelde over mijn scootertochtjes raakte ze geinterreseerd,ze had zelf ook een Vespa,we hebben wat ervaringen uitgewisseld ,en vanmorgen samen ontbeten,en emailadressen uitgewisseld

Ook vroeg ze of ik in de krant had gestaan, met mijn verhaal,omdat het zo bijzonder  zou zijn  Haha!

Nadat iemand een foto van ons maakte, hebben we elkaar goede reis gewenst, en ging ieder zijnsweegs.

En nu zit ik in itri zo n 6 km van de kust morgen zien wat de dag weer brengt

Het vergt trouwens stuurmanskunst om hier te komen in de laatste 50 meter zitten 2bochten en supersteile hellingen

Tot morgen

1. Diny:
    27 juli 2021
    Hoi Mariet . Wat heb je weer veel mooi,s gezien en mee gemaakt . Daar kan je straks nog lang op teren. Groetjes Diny
  2. Ria vd Meijden:
    27 juli 2021
    Hoi Mariet,het is fijn dat je zo gemakkelijk contact legt met andere die ook avontuurlijk zijn aangelegd zodat je ervaringen kunt uitwisselen ook dat is een deel dat de reis interessant maakt,geniet er maar van.
    Groetjes van ons
  3. Jan Wassenaar:
    27 juli 2021
    Nu weer spaans je ziet toch wel dat je overal ter wereld terecht je praat met iedereen
    dat is heel goed. nu met die adres wisseling is volgend jaar Spanje aan de beurt, ook
    op de brommer,je ziet iets moois van de wereld, dus geniet er maar van.Jan en Fien
  4. Sia v Lith:
    Dapper Nu 100km voor Rome Mijn geliefde stad
    Hoop,dat je nog contact maakt met Br Dagblad tot nu toe niet gelukt Mijn zoon is journalist Robert en wil je interviewen voor Br.dagblad Succes Groet sia Je reisverslagen waren intresant en leuk geschreven ook
  5. Mien van der Zanden:
    27 juli 2021
    Zo Mariet een interview voor het Brabants dagblad zou een mooie afsluiting van deze trip kunnen zijn Kun je zelf lezen hoe we je bewonderen.je doet het toch maar. Geniet groet Mien.