21Juli

21 juli 2021 - Lamezia Terme, Italië

Drukke dag vandaag,vroeg opgestaan om op tijd bij de boot te zijn

Lipari is een heel mooi eilandje met prachtige uitzichten, en strandjes,al dan niet goed bereikbaar over land, en dan dat onderkomen ...dat was geweldig

Om 8.30 varen we weer met de snelle boot terug naar Milazzo, spullen ophalen in het hostel en tuffen maar weer naar Messina ,waar je nooit lang hoeft te wachten,want de ferry s varen af en aan

Eenmaal op het vasteland,rijd ik nog zo n 10 km tot  Scilla om te pick nicken

Dit is in de loop de tijd mijn plekje geworden,op weg naar Sicilie

En dan...juist ja ik moet nog zo n 90 km en het is 14.00, de thermometer geeft 36 gr aan ,blij dat ik niet hoef te trappen!

Om 5.30 arriveer ik in Lamezia therme ,nette kamer,zelfs met airco maar als je buiten kijk, is dat geen vergelijk met gisteren, grauwe flats en rondslingerende vuilnis ,wat is een mens toch gauw verwent ..

Maar ik blijf hier maar een nacht, en het bed is prima! Ik tel mijn zegeningen!!!

1. Sia v Lith:
    21 juli 2021
    Veel gedaan en idd tel je zegeningen Gelukkig lekker bedje en morgen gezond weer op Groeten vanuit Boxtel Zelf mooie fietstocht gemaakt via nergena oosterwijk
  2. Mien van der Zanden:
    21 juli 2021
    Hoi globetrotter fijn dat de oversteek lekker vlot is verlopen. Jammer van dat extra mooie plekje dat je weer achter moet laten. En zo laat je ons de verschillen zien.hoe mooi de natuur er uit ziet. En hoe de mensen er een puinhoop van maken, zo jammer. Fijn dat je met alle situaties om kunt gaan. Nog een fijne voortzetting. Geniet groet Mien.
  3. Jan Wassenaar:
    22 juli 2021
    Ik zie wel dat als je aan dit avontuur begint moet je wel op alles zijn voorbereidt zijn?
    maar als alles daar omheen maar goed is,het slapen en het eten en de brommer dan
    heb je al veel bereikt, ik wens je toch "n heel fijne dag. gr Jan en Fien