17 Juli

17 juli 2021 - Milazzo, Italië

Vanmorgen weer vertrokken naar Milazzo, aan de andere kant van sicilie er hangen dreigende wolken, en dit keer is het geen gruis van de Etna Af en toe vallen er een paar spetters, maar niet noemenswaardig,  het landschap is geweldig, ik klim naar een hoogte van 1125mtr boven zeeniveau ,en met die bewolking voelt het soms wat fris aan , wel even lekker na die hitte .om half 3 arriveer ik in mijn verblijf, deze keer een ostello, we liggen met 3 personen op een kamer,voor een nacht is dat vol te houden.

Ik zit vlakbij de haven,en ga alvast een kaartje scoren voor morgenvroeg om 8.30 ga ik mee Lipari, een van de Eolische eilanden is mijn bestemming,ik laat mijn scooter hier achter en met de host van dit verblijf heb ik afgesproken dat ik een gedeelte van mijn spullen hier achter mag laten dus dat is ook geregeld

Dan heb ik nog de Kaap van Milazzo bezocht, en een toch nog fikse wandeling gemaakt.

Lekker gegeten en vroeg slapen want morgen om 7uur loopt de wekker af...

1. Jan Wassenaar:
    18 juli 2021
    Je heb weer "n prettig vooruitzicht mooi op de boot en genieten, ik hoop dat je goed geslapen heb ? want als er "n paar liggen te snurken valt het niet mee. maar dat zal wel meevallen, wij wensen jou heel veel plezier. Jan en Fien
  2. Mari de Visser:
    Mariet in een woord fantastisch Nelly Mari groetjes
  3. Sia v Lith:
    18 juli 2021
    Knap met 4 op n kamer Mijn kl.zoon lukte het niet las ik zojuist van app van zijn ouders
    Fijn dat het wandelen je goed af gaat
    Mooie boot tocht vandaag 18juni gehad Hier zonnig weer op zondag