Taormina

2 juni 2019 - Mazzarò, Italië

Lekker uitgeslapen, Ik rijd maar eens richting alcantara kloof ,eerst ga ik langs het strand,steentjes zoeken. Als ik dan die kant op rijd begint het te druppelen ,én omdat ik van regen mijn buik vol heb,draai ik om. Ik zit nog wat op mijn balkonnetje en maak een praatje met mijn gastvrouw, ze zegt ,dat de Etna lava uitstoot, en als ik dat wil zien,dan moet ik wachten tot het donker is.

Ik wandel nog wat door het dorp,en bekijk vanaf een terras wederom een btuiloft en het is weer een gala gebeuren. Als ik op mijn kamer kom zij  er twee dames bijgekomen,een jongen uit Michigan,was er al de ene dame kwam uit Mexico,en de andere uit Australie ,ze gingen een hapje eten,en vroegen of ik meeging. Ik zei dat ik naar de Etna wilde gaan kijken.ikwacht tot het donker is en rijd naar Castelmoda om te kijken naar de lavastroom,en inderdaad , foto s ervan maken is niet mogelijk, maar toch speciaal om te zien, dat ik dat op mijn ouwe dag nog mag meemaken ! Ik rijd naar beneden,én ga nog even  een barretje in voor de  snelle hap ,én ontmoet een stel uit Gouda. We maken een praatje en dat word al gauw een "goed gesrek"uiteindelijk wisselen we wat ervaringen uit zij hadden nog niks gehoord van de uitbarstingen van de Etna én wilde ook wel graag gaan kijken  tot slot wensten we elkaar goede reis ,én ieder ging zijnsweegs. Ee maal thuis nog even gepraat met mijn kamergenoten én......Tot morgen

1. Jan Wassenaar:
    2 juni 2019
    War "n prachtige foto"s vanaf je balkon ziet het er prachtig uit
    ook dat je toch steeds weer mensen tegenkom waar je mee kan praten,is wel fijn dan blijf je toch in de bewoonde wereld.
    volgens de berichten wordt het ook in Italie"n beter weer,
    laten we dat maar hopen gr Jan en Fien
  2. Ria vd Meijden:
    2 juni 2019
    Wat een mooie omgeving dat is te zien aan de super mooie foto’s en daar wordt nog wel getrouwd of misschien toeval
    Lijkt mij geweldig om de lavastroom van de Etna te zien wij hadden het er nog over toen we dat op tv zagen misschien maakt dit het enigszins slechte weer wel weer goed
    Fijn dat je leuke mensen ontmoet waar je ervaringen kunt uitwisselen
    Groetjes en geniet er nog van
  3. Mari de Visser:
    2 juni 2019
    Hoi Mariet het is wel prachtig zo te zien op de fotos alleen jammer van het weer,maar dan ontmoet je toch ook andere leuke mensen nog veel reisplezier.
    groetjes Nelly-Mari
  4. Mien van der Zanden:
    2 juni 2019
    Hoi Mariet De etna begroet je met een warm welkom Kun je weer lekker warm je trips maken.En dat je zo'n uitbarsting mee maakt, toch mooi meegenomen. Hopelijk nog het zonnetje er bij .Vanuit Schijndel een warme groetekussssss