De puna
Na een wat min of meer chaotische reis,begon al met anderhalf uur vertraging met wellicht gevolgen voor de overstap,dat ging door weer andere omstandigheden ook maar net goed,maar...ik ben er! Vanmorgen rond de klok van 7 in Calama geland,dit is een woestijnstadje,waar ik morgen mijn auto kan ophalen. Een taxi brengt mij naar mijn hotel,waar ik vroeg terecht kan. lichterlijk uigeteld rol ik op mijn bed neer.
Na de middag maak ik nog een ommetje,in deze toch sfeerloze mijnstad, waar s werelds grootste kopermijn zou zijn,wellicht ga ik morgen even kijken
Er kwam een trein door de stad volgeladen met tonnen koperen platen
Toen nog een terrasje opgezocht,die zijn hier schaars,waar ik in gesprek kwam met een Chileense jongeman,die hier voor zijn werk was,en uit Santiago kwam hij was een afstammeling van de Mapuche stam,en daar ging hij behoorlijk trots op omdat hij ook( aangebrand) engels sprak,net als ik was de telefoon een uitkomst,en kwamen we toch tot een leuk gesprek,waardoor zijn eten koud werd haha
Kijken wat morgen weer brengt...

Gr Toon
Ik hoorde van ons mam ( Nolda ) dat jij weer op reis bent 😉
Op Polarsteps heb ik jou niet meer staan ?
Ook onze grote reis is op Polarsteps verloren gegaan 😭
Wat kijken wij er weer naar uit om jouw avonturen te volgen.
De prachtige foto’s en filmpjes te bewonderen 😍 en natuurlijk de leuke verhalen te lezen.
Pas goed op jezelf en geniet van al het moois wat de wereld te bieden heeft.
Geniet met volle teugen !!!
Deze op reislogger heb ik gedaan voor iemand die geen app s heeft met een ouwe nokia en toch graag wilde volgen