Mt Magnet

24 februari 2024

In de hoop, dat het in mt Magnet niet al te heet is, vertrekken we die kant op,het ligt nl 350km binnenlands...maar het heeft  vannacht geregend en ja hoor het is iets frisser na 150 km komt Marcel in gesprek met een truckdriver,en dat is voor beiden even een leuke ervaring.
Ze wisselen wat wetenswaardigheden uit, terwijl ik wat plaatjes schiet.
In Mt Magnet komt op dat moment een buitenproportionele lading de hoek om,nl een vleugel van een windmolen, 85mtr  lang die moet zo 400km  vervoert worden, waarvan 40km  over zandweg....uiteraard met de nodige begeleiding!
En verder gaat het naar Nallan station,het ligt behoorlijk achteraf,het verblijf is een unit, zonder raam,en uiteraard zonder internet .we besluiten voor een nacht hier te blijven,en gaan nog even op verkenning uit.
Ondertussen word het steeds donkerder,en als het hard begint te regenen,besluiten we in het dorpje Cue een hotelletje te nemen,met meer komfort en wifi
Ook kun je er een hapje eten en proosten op weer een mooie dag

1. Francisca en Nolda:
    24 februari 2024
    Whawhahwha ik heb net op een stukje gereageerd en vroeg mij af of het daar niet te droog was voor landbouw , maar ik lees nu dat het regent yeahhh goed voor de natuur en een lekkere afkoeling voor jullie.
    Maar jullie zijn ondertussen weer heel wat km verder 😉 natuurlijk.
    Het is voor Marcel ook kei gaaf al dat zware vrachtvervoer natuurlijk, dat is genieten .
    En weer snel naar een stekkie met internet 🤣🤣🤣🤣
    Gelukkig want wij kunnen jullie reisverslagen niet missen natuurlijk.
    Tot de volgende belevenis maar weer.
  2. Ria vd Meijden:
    24 februari 2024
    En zo is iedere dag voor jullie weer 'n andere beleving,maar ja dat is natuurlijk ook de bedoeling om zoveel mogelijk van dit bijzondere land op te nemen,fijn dat de hitte wat draaglijker is geworden,hopelijk blijft het zo,
    groetjes
  3. Jan Wassenaar:
    25 februari 2024
    Ik lees wel dat Marcel in z/n nopjes is ,met al dat grote vervoer, ook de gesprekken met die chauffeur is "n kolfje naar z/n hand ,dus ook daar kan het ook nog regenen, maar jullie maken van alles mee ,veel plezier. Jan en Fien

Jouw reactie