4 oktober

4 oktober 2022

Vandaag liep het niet echt gesmeerd,zoals ik wilde.Vanmorgen vertrokken uit Exmouth,naar Cape Range n.p.Prachtige rit met vele mooie uitzichten ,omdat ik een paar dagen ingelopen was op mijn programma, kon ik op de geboekte camping (nog) niet terecht, en alle in het np.gelegen campings zaten vol. Ik moest dus doorrijden,tot buiten het np.

Dat hield in yardie kreek doorheen,dat was op zich het punt niet, even in LG, en zachtjes gas geven ,wat stroompjes en los zand,en ik ben aan de overkant... dacht ik.

Ik heb uiteindelijk 60 km door dirt  road gehobbeld ( zie video) ie net voor zonsondergang, was ik weer op de verharde weg,toen nog 40km, en nu ben ik op een overflow camping,voor een nacht, ik wil toch wel als het mogelijk I'd hier een paar dagen blijven.

Morgen zien we verder.

1. Ria vd Meijden:
    4 oktober 2022
    Ja Mariet dat niet alles even vlot verloopt houd jou toch niet tegen om te doen wat je van plan bent en waarvoor je deze reis maakt,geweldig, die walvissen en de foto’s van de kloven erg mooi en indrukwekkend zal weer wennen zijn in ons vlakke landje maar vooralsnog nog geniet er nog maar van en pas op voor vreemde mannen😉
    Groetjes Ad en Ria
  2. Sia v Lith:
    4 oktober 2022
    Blauwe luchten en zee Prachtig weer en hoop het lukt je paar dagen te vertoeven daar 🤗🤗
  3. Jan Wassenaar:
    5 oktober 2022
    Zo ie je maar niet alles loopt zoals je zou willen. maar jou kennende sla jij je eigen er wel door heen, wees blij dat je toch wel veel ervaring hebt wij hopen voor jou dat dit de
    laatste hindernis is, veel succes, m.v,g, Jan en Fien