23september

24 september 2022

Het word vandaag voornamelijk uitrusten en

genieten, en van de mooie uitzichten ,en een lekker zeebriesje, Best goed uit te houden.

Vanmorgen kwam de eigenaar naar me toe en vroeg of ik morgenvroeg zin had, om met hem een eindje de creek in te varen, daar had ik natuurlijk wel oren naar!

Momenteel is het uitzicht weer vergelijkbaar met gisteren,om deze tijd,maar vanmorgen, was het hoogtij, en.. was het weer totaal anders.  Ondertussen weer gebabbeld met de vrouw des huizes ,die vroeg, of ik scones  kende,dan maakte ze die voor mij!

morgen na mijn boottochtje met haar man vanavond nog een keer genieten van zonsondergang op dit mooie plekje ,morgen naar Broome.

1. Sia v Lith:
    24 september 2022
    Wat ontmoet je lieve mensen Geweldige ervaring vanavond zonsondergang😯👍Ook goede reis Broome,waarschijnlijk al op retour Fijn mee te lezen Wat een ervaring !!
  2. Mari de Visser:
    24 september 2022
    prachtig mariet die fotos en mensen die je daar ontmoet en rust maar goed uit je hebt nog een enkele kilometers voor boeg het beste groeten nelly mari
  3. Irene Wouters:
    Adembenemend Mariet
  4. Jan Wassenaar:
    24 september 2022
    Daar ik al twee keer op de verkeerde knop heb gedrukt heb ik 2 dagen geen berichtje
    terug kunnen sturen. Maar nou lees ik dat je het met die mensen heel goed kan vinden,
    houwen zo dan heb je altijd iets te eten, haha ,maar geniet vooral van al het moois dat
    daar te zien is, m.v.g. Jan en Fien
  5. Mien van der Zanden:
    24 september 2022
    Ook bij mij de verkeerde knop ingedrukt ,was even kortsluiting. Hoop het nu achter mij te laten maar heb al je spannende verhalen en foto's wel gezien hoe fijn dat je zo'n aardige mensen hebt leren kennen. Het landschap, met een heel andere fauna als hier.en wat vliegt de tijd. Heb op mijn ouwe dag nog veel dingen gezien. En jou reislust daar genieten we hier ook van ,fantastisch om te zien en te lezen. Wees zuinig op je zelf geniet van je vakantie. Toedelemisjoe en groetjes