19 september

19 september 2022 - Broome, Australië

En zoals gezegt,eerst mijn spullen aan kant,en het zand van de kimberley wegsoppen,  zelfs mijn bed,is er niet van gevrijwaart .

Dan lekker even uitrusten, en ik ben zonder het te beseffen, wel weer een paar uur verder, jammer dan,maar ik voel me fit en de dag is nog lang. Het zwembad op de camping lonkt, en ik ge lekker even afkoelen.

Het shoppingcentrum, Chinatown,stel niet alteveel voor, er ,is een megagrote supermarkt,waar ik nog wat inkopen doe, maar een terrasje heb ik niet gevonden

Er wonen hier ook veel aziatische mensen,ook die, zijn met de parelvisserij naar hier gekomen.maar tegenwoordig,zijn er allerliefst alternatieven, zoals cultivee parels.

Ik maak nog een wandelingetje langs het strand, en zie de zon onder gaat, dat is hier in Broome een speciale gebeurtenis ,eens in de zoveel tijd bij volle maan, dan ziet men hier een weerspiegeling op het water, wat men dan staircase to the moon noemt, maar.. alleen bij volle maan!

Morgen ga ik nog wat noordelijker naar cape Leveque ,dat is Aboriginal gebied, ik laat me verrassen.!!

1. Gemmy Mol:
    19 september 2022
    Zo te zien en te lezen ben je wel aan het genieten!
  2. Coby Warmerdam:
    19 september 2022
    Na al die droogte zien deze foto’s er weer kleurrijk uit, mooie camping, prachtige bloemen en hele mooie foto’s van het strand aan de Indische Oceaan, super Mariet geniet er van.
  3. Sia v Lith:
    19 september 2022
    Fijn ff in de bewoonde wereld lijkt me En zwembad,en ook zonsondergang ,daar hou ik van fel plezier on routeLeuk te lezen Je avontuur grt.
  4. Mari de Visser:
    20 september 2022
    Het is er toch van natuur heel mooi op fotos te zien en je kan weer even winkelen.groeten nelly mari
  5. Jan Wassenaar:
    20 september 2022
    zo te zien ben je weer in de bewoonde wereld ,je spreekt tenminste weer over :n groot
    supermarkt dat hadden wij nog niet gehoord ,maar dat zal wel niet lang duren jou kennende.ik heb ook gelezen dat je de koffer ook weer heb dan kan je weer vooruit.
    maak er maar iets moois van . gr Jan en Fien.
  6. Mien van der Zanden:
    20 september 2022
    HOI Mariet heb je wel gevolgd maar zie zo veel prachtige verhalen en foto's, dat ik er bijna stil van wordt. Dan weet jij wel wat dat betekent als ik stil wordt. Vind het geweldig pas goed op je zelf.maar geniet het is je van harte gegund dikke knuffel toedelemisjoe en groetjes